خبر

RAM، حافظه و رنگ های دو مدل Redmi 9 Activ ،Redmi 9A Sport India فاش شده است

0

گفته می شود که شیائومی در حال کار بر روی دو سری گوشی جدید Redmi 9 برای هند است. بر اساس گزارش جدید MySmartPrice که به نقل از Ishan Agarwal، خبره معتبر به عنوان منبع مدعی شده است که هند ممکن است به زودی دو تلفن هوشمند جدید با نام های Redmi 9 Activ و Redmi 9A Sport دریافت کند. به غیر از افشای این نمونه ها، این نشت همچنین RAM، فضای ذخیره سازی و انواع رنگ آنها را نیز فاش کرده است.

رنگ بندی های Redmi 9 Activ

انتظار می رود Redmi 9 Activ در دو نوع 4 گیگابایت RAM + 64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شود. انتظار می رود در رنگ بنفش متالیک عرضه شود.

انتظار می رود این گوشی دارای مشخصات دیگری مانند صفحه نمایش 6.53 اینچی، تراشه Helio G35، سیستم دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت در پشت باشد. هنوز مشخص نیست که آیا در مقایسه با مدل های موجود Redmi 9 از طراحی متفاوتی برخوردار خواهد بود یا خیر.

انواع و رنگ های Redmi 9A Sport

Redmi 9A Sport دو دو نوع 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه و 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه ذخیره می شود. احتمالاً در رنگ آبی متالیک وارد بازار می شود.

انتظار می رود این تلفن هوشمند با مشخصات دیگری مانند چیپست Helio G25، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. احتمالاً قیمت Redmi 9 Activ و 9A Sport حدود 8000 روپیه (108 دلار آمریکا) در هند است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این دستگاه ها وجود ندارد.

ممکن است شیائومی 11Lite NE 5G با Netflix Dolby Vision در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

همزمان با داغ شدن رقابت، عرضه تلفن های هوشمند 5G در بازارهای نوظهور افزایش یافت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *