خبر

شیائومی Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra به روز رسانی MIUI Beta مبتنی بر Android 12 را دریافت می کنند

0

در ماه ژوئیه، شیائومی آزمایش ساختن MIUI مبتنی بر اندروید 12 را برای برخی از دستگاه های خود آغاز کرد. دو ماه بعد، سه مورد از این گوشی ها اکنون شروع به دریافت نرم افزارهای اندروید 12 در کانال MIUI Closed Beta کرده اند. این سه گوشی چیزی جز سری Mi 11 شیائومی نیستند.

بر اساس گزارشی از ITHome، شیائومی در حال عرضه یک نسخه بتای بسته MIUI برای Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در چین است. نسخه به روز شده با شماره ساخت 21.9.17 همراه با اندروید 12 همراه است.

این اولین MIUI عمومی است که بر اساس اندروید 12 ساخته شده است. متأسفانه، در حال حاضر فقط به سه تلفن هوشمند و یک منطقه (چین) محدود شده است.

با این اوصاف، انتظار نداشته باشید که آخرین نسخه اندروید به زودی در نسخه های بین المللی سری Mi 11 عرضه شود. زیرا نرم افزار به تازگی وارد مرحله آزمایش عمومی شده است.

برای کسانی که نمی دانند، شیائومی احتمالاً تنها نصب کننده اندروید است که برای انتشار نسخه های هفتگی MIUI بتا برای دستگاه های خود شناخته شده است. ویژگی های جدیدی در این کانال معرفی شده است و آنها به آرامی به کانال Stable در چین راه می یابند و پس از آن مناطق دیگر.

بنابراین، اگرچه اندروید 12 اکنون برای Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در کانال MIUI Beta در دسترس قرار گرفته است، اما رسیدن به کانال MIUI Stable مدتی طول می کشد.

مشخصات شیائومی Ingres منتشر شد

مقاله قبلی

تصفیه کننده هوا MIJIA با عملکرد خنک کننده و گردش هوا عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *