خبر

مشخصات شیائومی Ingres منتشر شد

0

در پایان ماه اوت، یک دستگاه شیائومی با رمز “Ingres” در کد MIUI ظاهر شد. تقریباً یک ماه بعد، این دستگاه به عنوان تلفن هوشمند تأیید شد. در همان زمان، یک دستگاه جدید دیگر با رمز “Zizhan” در کد MIUI وارد شده بود.

طبق یافته های Xiaomiui، شیائومی Ingres آینده از تراشه Qualcomm SM450 پشتیبانی می کند. انتظار می رود این SoC با نام Snapdragon 898 رسمی شود زیرا جانشین Snapdragon 888 خواهد بود.

علاوه بر این، این تلفن دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت است. این تنظیم شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، یک واحد فوق عریض و یک دوربین ماکرو است.

متأسفانه، هیچ چیز دیگری در مورد این گوشی مشخص نیست، به جز این واقعیت که این گوشی با سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار آن وارد بازار می شود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این دستگاه به جای AMOLED دارای صفحه LCD باشد.

شیائومی می گوید این گوشی با نام Redmi K50 Pro رسماً معرفی می شود. اما ما فکر می کنیم برای تعیین نام گوشی خیلی زود است.از سوی دیگر، هیچ اطلاعاتی در مورد شیائومی Zizhan در دسترس نیست. اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.

زمانبندی عرضه سری 11T شیائومی در هند مشخص شد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra به روز رسانی MIUI Beta مبتنی بر Android 12 را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *