خبر

شیائومی Civi که در 27 سپتامبر عرضه می شود، ممکن است CC11 با نام جدید باشد

0

مطلع چینی در حال حاضر نسخه ای از نسخه Mi Store چین را در Weibo به اشتراک می گذارند. دلیل پشت آن این است که در حال حاضر پرچمی از یک دستگاه مرموز Xiaomi Civi را نشان می دهد که ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی) در 27 سپتامبر نمایش داده می شود. نسخه ترجمه شده از متن چینی در پوستر نوشته شده است “کنفرانس فناوری طبیعی و زیبا “، که نشان می دهد از طراحی چشمگیری برخوردار خواهد بود. تصویر یک جعبه خرده فروشی در تصویر نشان می دهد که Xiaomi Civi می تواند یک تلفن هوشمند آینده باشد.

چندین گزارش ادعا کرده اند که شیائومی گوشی هوشمند شیائومی CC11 را به زودی در چین معرفی می کند. به احتمال زیاد این یک نسخه تجاری Xiaomi 11 Lite NE 5G است که هفته گذشته در بازارهای جهانی معرفی شد. اکنون گمانه زنی شده است که به جای عرضه CC11، این شرکت ممکن است آن را Xiaomi Civi نامگذاری کند.

مشخصات شیائومی Civi (مورد انتظار)

یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2107119DC ماه گذشته توسط مقام TENAA چین تأیید شد. گفته می شود این دستگاه نسخه چینی Xiaomi 11 Lite NE 5G است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی +AMOLED FHD، پردازنده Snapdragon 778G، شش گیگابایت / هشت گیگابایت / دوازده گیگابایت رم، باتری 4250 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی.

این گوشی دارای دوربین 20 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی است. دوربین اصلی آن با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی عنوان می شود. به احتمال زیاد با لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. همچنین، دارای یک اسکنر اثر انگشت در بغل گوشی است.

این احتمال وجود دارد که شیائومی Civi دستگاه دیگری باشد و نه یک تلفن هوشمند. بنابراین، توصیه می شود منتظر بمانید تا اطلاعات بیشتری برای آگاهی از هویت واقعی شیائومی Civi منشر شود.

ثبت اختراع فناوری نظارت بر زلزله برای “دستگاه های تلفن همراه” توسط شیائومی

مقاله قبلی

زمانبندی عرضه سری 11T شیائومی در هند مشخص شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *