خبر

سری شیائومی 11T دارای سنسور هوشمند مجازی AI است

0

شیائومی با آزمایشگاه های Elliptic همکاری کرده و یک AI Virtual Proximity Sensor INNER BEAUTY® ایجاد کرده است که در تلفن هوشمند جدید Xiaomi 11T ارائه شده است.

این سنسور اساساً از پلت فرم حسگر هوشمند مجازی AI استفاده می کند که به فعال کردن راه حل های حسگر فقط نرم افزاری کمک می کند که سنسورهای سخت افزاری موجود را جایگزین یا تقویت می کند. به عبارت دیگر، نیاز به حسگر مجاورتی سخت افزاری اختصاصی در دستگاه هایی مانند سری 11T شیائومی را برطرف می کند. این امر با محدودیت زنجیره تامین کمتر، هزینه ها را کاهش می دهد.

این شراکت چیز جدیدی نیست زیرا شیائومی از سال 2016 بر آزمایشگاه های Elliptic تکیه کرده است. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی همکاری خود با آزمایشگاه های Elliptic را متوقف می کند، با توجه به انبوه شکایات در مورد مشکلات سنسور مجاورت در دستگاه های جدید شیائومی و پوکو.

با این حال، شرکت نرم افزاری هوش مصنوعی را ساخته است که شیائومی همچنان در تلفن های هوشمند استفاده می کند. از این رو، می توان فرض کرد که احتمالاً این مشارکت ادامه خواهد یافت.

لایلا دانیلسن، مدیر عامل آزمایشگاه های Elliptic گفت: “همکاری آزمایشگاه های Elliptic با شیائومی بسیار قوی است و ما خوشحالیم که آنها همچنان از فناوری ما در تلفن های هوشمند بیشتر استفاده می کنند زیرا به دومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شده اند.” پلت فرم سنسورهای هوشمند مجازی به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا ویژگی های جدیدی را معرفی کنند، در حالی که سنسورهای سخت افزاری را حذف کرده، هزینه را کاهش داده و ریسک منابع را از بین می برند. ما اطمینان داریم که پلت فرم حسگر مجازی هوش مصنوعی ما همچنان مقیاس، عملکرد و ارزش مورد نیاز شرکای نوآورانه مانند شیائومی را برای ادامه چنین رشدی فراهم می کند. ”

شیائومی 11T و 11T Pro روز چهارشنبه رونمایی شد. این گوشی ها سال گذشته جانشین Mi 10T و Mi 10T Pro شدند. آنها دارای ویژگی های درجه یک مانند شارژ 120 واتی، Dolby Vision و دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی هستند. این تلفن های هوشمند دارای استاندارد IP53 هستند و دارای محافظ Corning Gorilla Glass Victus هستند. هر دو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی تخت AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (+FHD) هستند که می تواند بیش از 1 میلیارد رنگ را با نرخ تازه سازی 120Hz AdaptiveSync نمایش دهد. این گوشی ها با نمونه گیری لمسی 480 هرتز فوق العاده پاسخگو همراه شده است.

شیائومی رسما تاریخ عرضه Mi 11 Lite 5G NE در هند را اعلام کرد

مقاله قبلی

لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021: صفحه نمایش 16.1 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *