خبر

شیائومی شروع به مسدود کردن گوشی های خود در بعضی از کشور های تحریم شده کرد

0

به نظر می رسد شیائومی، سازنده گوشی های هوشمند و لوازم الکترونیکی خانگی، سیاست صادرات خود را که استفاده از تلفن های هوشمند خود را در مناطق خاصی از جهان ممنوع می کند، اعمال می کند. این شرکت در حال حاضر به طور فعال از دسترسی به دستگاه های خود که ممکن است به طور غیرقانونی به برخی از کشورها منتقل شده باشد جلوگیری می کند.

کشورهای ممنوعه شامل سوریه، کوبا، ایران، سودان، کریمه و کره شمالی است، اما فروشندگان غیرمجاز به قاچاق گوشی های هوشمند شیائومی برای فروش به این مناطق ادامه داده اند. با این حال مشخص نیست که چگونه گروه مناطق محدود شده تعیین شد، زیرا شیائومی هنوز فاقد حضور رسمی در بسیاری از کشورها است.

سیاست صادرات شیائومی فروش یا صادرات دستگاه های خود را به مناطق تأیید نشده ممنوع می کند، اگرچه این دستگاه ها هنوز می توانند تحت شرایط خاصی کار کنند. این شرکت به تازگی اجرای سیاست را با جلوگیری از فعال شدن دستگاه های جدید در این مناطق غیرمجاز آغاز کرده است.

تصور می شود این حرکت چندین کاربر را تحت تأثیر قرار داده است زیرا آنها تنها پس از چند روز استفاده از تلفن های هوشمند خود قفل شده اند. کاربران آسیب دیده ممکن است اعلانی دریافت کنند که سیاست شیائومی اجازه فروش یا ارائه محصول خود به قلمرو کاربر را نمی دهد، بنابراین درخواست فعال سازی رد می شود. کاربران جهت راهنمایی جهت کسب اطلاعات بیشتر با فروشنده تماس می گیرند.

مشخص نیست که آیا این سیاست بر دستگاه های شیائومی که قبلاً در یک منطقه فعال شده اند و در این مناطق استفاده می شود، تأثیر می گذارد یا خیر. اجرای جدید در قلب سندیکای فروشنده قرار دارد. نمایندگی های فروش بر اساس توانایی خود در ارائه دستگاه های کاربردی در حوزه های قضایی که تولیدکننده هنوز حضور نداشته است، رشد می کنند.

شیائومی Mi Pad 5 و Mi 11 Lite 5G NE را در کنار سری Mi 11T عرضه می کند

مقاله قبلی

رندرهای جدید شیائومی 11T و 11T Pro قبل از عرضه منتشر شدند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *