خبر

شیائومی 11Lite 5G NE تأییدیه NBTC تایلند را گرفته است

0

در نیمه اول امسال، شیائومی چهار مدل از سری Mi 11 را معرفی کرد ، یعنی Mi 11 ،Mi 11 Lite (Mi 11 Youth Edition در چین)، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra. در میان آنها، Mi 11 Lite به عنوان یک مدل نازک و سبک قرار گرفته است. شیائومی ممکن است به زودی سری Mi 11 را با افزودن یک مدل نازک و سبک با نام شیائومی 11 Lite 5G NE در کنار Mi 11T گسترش دهد.

شیائومی 11 Lite 5G NE در حال حاضر دارای گواهینامه NBTC در تایلند است، به این معنی که شرکت چینی احتمالاً به زودی تلفن هوشمند خود را در این منطقه عرضه می کند. به سختی می توان دریافت که شیائومی 11 Lite 5G NE یک نسخه مشتق شده از شیائومی 11 Lite است و انتظار می رود که وزن سبک و باریکی را داشنه باشد که Mi 11 Lite برای آن شناخته شده است.

از نظر مشخصات، شیائومی 11 Lite 5G NE از یک صفحه نمایش کامل OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز، مجهز به پردازنده های سری Qualcomm Snapdragon 7 (شاید Snapdragon 780G یا تراشه Snapdragon 778G) استفاده می کند. شایان ذکر است که یک مدل شیائومی مجهز به تراشه Snapdragon 778G اخیراً تأیید شبکه را از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) دریافت کرده است. این گوشی ممکن است محصول سری CC جدیدی باشد که مدل خارجی آن Xiaomi 11 Lite 5G NE نامیده شود.

در گزارش مربوطه، 91Mobiles گزارش داد که شیائومی قصد دارد تلفن هوشمند آینده خود را در این ماه در هند عرضه کند. این گزارش می گوید که ممکن است این شرکت طی چند روز آینده شروع به منشر کردن تیزر هایی از گوشی خود کند. ما می توانیم اعتبار اطلاعات را تضمین کنیم و تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است. بنابراین، تا کنون، تاریخ انتشار مدل توسط شیائومی هنوز مشخص نیست.

شیائومی Mi Pad 5 Global قبل از عرضه در GeekBench ظاهر شد

مقاله قبلی

قیمت و مشخصات شیائومی 11Lite 5G NE قبل از عرضه فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *