خبر

پرچمدار بعدی شیائومی دارای دوربین دوگانه 200 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل است

0

هفته گذشته، سامسونگ اولین سنسور تلفن همراه 200 مگاپیکسلی جهان، ISOCELL HP1 را معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که تحویل سنسورها به تولیدکنندگان را آغاز کرده است، اما مشخص نکرد که کدام سنسورها هستند. یک نشت جدید نشان داد که شیائومی به احتمال زیاد یکی از این تولیدکنندگان است زیرا در حال کار بر روی یک تلفن با 200 مگاپیکسل است.

سال آینده، انتظار می رود شیائومی سری Mi 11 را با سری شیائومی Mi 12 به روز کند و یکی از مدل ها دارای دو دوربین اصلی است که یکی از آنها سنسور 200 مگاپیکسلی است. این اطلاعات از مطلع چینی، Digital Chat Station است که جزئیات آن را در Weibo فاش کرد.

به گفته وی، پرچمدار نسل بعدی شیائومی دارای دو دوربین 200 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل است. با توجه به اینکه سامسونگ تنها تولید کننده دوربین است که سنسور 200 مگاپیکسلی را معرفی کرده است، می توان گفت که شیائومی از سنسور ISOCELL HP1 استفاده می کند و پرچمدار نسل بعدی یک گوشی در سری شیائومی 12 است. این پست همچنین نشان داد که شیائومی همچنان از سنسورهای 108 مگاپیکسل و 64 مگاپیکسل برای گوشی های میان رده و رده بالا استفاده می کند.

جای شگفتی نیست که شیائومی قصد دارد گوشی ای با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه کند. Mi CC9 Pro اولین گوشی با سنسور 108 مگاپیکسل بود، بنابراین منطقی است که شیائومی بخواهد یکی از اولین برند هایی باشد که دوربین 200 مگاپیکسلی را در گوشی های خود استفاده می کند.

پیشی گرفتن شیائومی از اپل در سه ماهه دوم سال 2021 در حوزه گجت های پوشیدنی

مقاله قبلی

شیائومی Mi Pad 5 Global قبل از عرضه در GeekBench ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *