خبر

پیشی گرفتن شیائومی از اپل در سه ماهه دوم سال 2021 در حوزه گجت های پوشیدنی

0

داده های منتشر شده توسط Canalys نشان می دهد که بازار جهانی پوشیدنی در سه ماهه دوم سال 2021 رشد 5.6 درصدی را در سال ثبت کرده است و تخمین زده می شود که 40.9 میلیون گجت پوشیدنی در این مدت عرضه شده است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که غول فناوری چینی، شیائومی، به پرفروش ترین برند گجت پوشیدنی در سه ماهه دوم سال 2021 تبدیل شد. این موفقیت شیائومی با عرضه Mi Smart Band 6 رقم خورد با وجود عدم عرضه در هند در آن دوره، عملکرد خوبی داشت. شیائومی به تازگی Mi Band 6 را در هند عرضه کرد و ما انتظار داریم که فروش این برند چینی همچنان ادامه داشته باشد.

به طرز شگفت آوری، غول فناوری چینی هوآوی توانست مقام سوم را تصاحب کند. Huawei با اختلاف کمی از  Fitbit جلوتر است و سامسونگ جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

این موفقیت شیائومی در حالی اتفاق افتاده است که بازار گروه های هوشمند رو به افول بوده است، روندی که از سه ماهه چهارم 2020 شروع شد و تا سه ماهه اول امسال ادامه یافت. با این حال، ساعت های هوشمند جایگزین گروه های اصلی می شوند و اپل در این بخش پیشتاز است. این شرکت مستقر در کوپرتینو حدود 31.1 درصد از سهم بازار را در سه ماهه دوم 2021 در اختیار داشت.

هواوی با 9 درصد سهم بازار رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. برند های دیگر مانند Garmin با 7.6٪ سهم بازار، سامسونگ با 7٪ و Xiaomi با 5.7٪ در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

در این گزارش اشاره شده است که ساعت های هوشمند در حال حاضر 62 درصد از حمل و نقل جهانی بندهای پوشیدنی جهان را تشکیل می دهند. ما انتظار داریم این روند همچنان ادامه یابد زیرا تولیدکنندگان به طور فزاینده ای در حال توسعه مدل هایی با تعداد زیادی از ویژگی های حیاتی هستند. همچنین انتظار می رود که اپل در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری پیشتاز بازار خود باشد زیرا قیمت مدلهای فعلی خود را برای معرفی ساعت 7 کاهش می دهد. انتظار می رود که ساعت سری 7 در سه ماهه چهارم هنگامی که منتشر می شود، فروش بالایی داشته باشد.

شیائومی 11T Pro به طور رسمی با پشتیبانی از شارژر 120 واتی معرفی شد

مقاله قبلی

پرچمدار بعدی شیائومی دارای دوربین دوگانه 200 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *