خبر

کانسپت شیائومی 12 با ماژول دوربین به شکل M

0

شیائومی به تازگی اعلام کرده است که نام تجاری Mi را از سیستم نامگذاری محصولات خود حذف می کند و این بدان معناست که نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدار Xiaomi 12 خواهد بود. در حالی که ما انتظار نداریم گوشی هوشمند پرچمدار تا سال آینده عرضه شود، اخیراً مشخصات دوربین شیائومی 12 فاش شد.

آنچه تصور می شود رندر مفهومی Xiaomi 12 ساخته شده توسط طرفداران است، اخیراً توسط یک کاربر Weibo به اشتراک گذاشته شد. این رندر تنها قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد اما طراحی دوربین دیدنی را نشان می دهد. دوربین ها در یک ماژول نسبتاً عجیب و غریب قرار دارند که شبیه حرف M است.

این تصویر قبلاً توسط مدیر روابط عمومی شیائومی به عنوان غیر جذاب رد شده است. با این حال، طرفدارانی هستند که فکر می کنند این طرح می تواند Xiaomi 12 باشد، که نشان دهنده اولین حرف مارک “Mi” است. این استدلال زیاد قابل اعتنا نیست، زیرا شیائومی قبلاً اعلام کرده است که مارک Mi را کنار می گذارد. همچنین، ما فکر می کنیم طراحی دوربین چیزی نیست که شیائومی در پرچمدار خود در نظر بگیرد.

نشت اخیر شیائومی 12 نشان می دهد که دستگاه دارای یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور فوق عریض و یک دوربین ماکرو در چیدمان دوربین سه گانه است. این رندر یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل را پیش بینی می کند.

نسخه سفید شیائومی 11 لایت به زودی عرضه می شود

مقاله قبلی

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ معکوس در ردمی 10 پرایم

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *