خبر

نسخه سفید شیائومی 11 لایت به زودی عرضه می شود

0

انتظار می رود شیائومی گوشی های پرچمدار شیائومی 11T و 11T Pro را در 15 سپتامبر به صورت جهانی عرضه کند. به گزارش 91mobiles، ایشان آگاروال، نوازنده، فاش کرد که سازنده چینی نسخه سفید شیائومی 11 Lite را نیز معرفی خواهد کرد. او رندر لو رفته از رنگ جدید را به اشتراک گذاشته است.

شیائومی 11 Lite (که در ابتدا با نام شیائومی Mi 11 Lite 5G شناخته می شد) در ماه مارس معرفی شد. این رنگ در رنگهایی مانند سیاه وینیل، مرجان توسکانی و آبی جاز موجود بود. این تلفن هوشمند به زودی در نسخه سفید جدید در دسترس خواهد بود. با نگاهی دقیق به مدل مشخص می شود که در پشت آن نوعی بافت وجود دارد.

مشخصات شیائومی 11 لایت

11Lite دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی +AMOLED FHD است که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این سیستم عامل مجهز به MIUI 12.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 6 مگاپیکسلی دارد و قسمت پشتی آن یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) دارد.

چیپست اسنپدراگون 732G دستگاه را تا 8 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 تامین می کند. دارای باتری 4250 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت در جهت امنیت برخوردار است.

طبق اخبار مرتبط، شیائومی در حال کار بر روی تلفنی با نام شیائومی 11 Lite NE است. انتظار می رود وارد بازارهای جهانی و هند شود. گفته می شود که تراشه Snapdragon 778G به بازار عرضه می شود. متاسفانه هیچ چیز دیگری در مورد مشخصات دستگاه مشخص نیست.

رندر های منتشر شده از شیائومی 11T Pro / 11T طراحی و تنوع رنگ آن را نشان دهد

مقاله قبلی

کانسپت شیائومی 12 با ماژول دوربین به شکل M

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *