خبر

شیائومی در حال کار بر روی گوشی با پشت فتوکرومیک یا الکتروکرومیک است

0

پس از عرضه OPPO Reno6 Pro+ Detective Conan Edition، شیائومی ممکن است برند بعدی باشد که تلفن همراه با صفحه پشتی الکتروکرومیک را روانه بازار می کند.

شیائومی کسی نیست که از این روند غافل شود، بنابراین اخبار مربوط به توسعه گوشی با پشت الکتروکرومیک چندان شگفت آور نیست. منبع اطلاعات مطلع چینی، Digital Chat Station است و طبق ترجمه ای از پست Weibo که اوایل امروز انجام شد، شیائومی در حال آزمایش دستگاهی با صفحه پشتی کم قدرت فوتوکرومیک/الکتروکرومیک است.

باید دید شیائومی از کدام یک از دو فناوری استفاده می کند. Vivo S10 دارای پشت فتوکرومیک است که در زیر نور مستقیم خورشید از نارنجی به آبی تغییر می کند. فرایند تغییر رنگ در نتیجه اشعه ماوراء بنفش از خورشید اتفاق می افتد.

از سوی دیگر، OPPO Reno6 Pro+ Detective Conan Edition که دارای پشت الکتروکرومیک است می تواند از نقره ای به قرمز تبدیل شود. تغییر رنگ زمانی رخ می دهد که ولتاژ از شیشه عبور می کند.

ما نمی دانیم آیا شیائومی قصد دارد این گوشی را با پنل پشتی فوتوکرومیک/الکتروکرومیک عرضه کند یا فقط یک تلفن مفهومی باشد. همچنین ممکن است ازپلاستیک به جای شیشه استفاده کند زیرا بستر آن نیز می تواند پلی کربنات باشد.

Redmi K20 آخرین تلفن سری K است که به MIUI 12.5 به روز می شود

مقاله قبلی

لیست غیر رسمی از دستگاه های شیائومی که ممکن است به روزرسانی اندروید 12 را دریافت کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *