خبر

احتمال عرضه شیائومی Mi Band 6 NFC در بازارهای اروپایی

0

شیائومی ممکن است خود را برای عرضه نسخه اروپایی Mi Band 6 NFC آماده کند، با توجه توسط این شرکت به طور رسمی ارائه شده است و گواهی این دستگاه در ایتالیا ارائه شده است. سری Mi Band 6 در مارس 2021 در چین منتشر شد و از آن زمان هیچ بازار خارجی نسخه NFC را نداشت.

دو مدل از سری Mi Band 6 فقط از نظر اتصال NFC متفاوت هستند. سری Mi Band اغلب شاهد عرضه مبهم مدل بالاتر بوده است. این مورد در مورد Mi Smart Band 4 NFC صادق بود که حدود یک سال طول کشید تا پس از انتشار نسخه غیر NFC در سطح جهانی رونمایی شود.

گواهینامه ایتالیایی به احتمال زیاد نشان می دهد که Mi Band 6 NFC به زودی در بازارهای اروپا پیدا می شود. ممکن است با ایتالیا شروع شود، با ارائه گواهینامه، اما بدیهی است که در سایر کشورهای منطقه عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi Band 6 NFC یک دستگاه پوشیدنی هوشمند زیبا با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر از جمله سنسورهای مختلف برای نظارت بر آمار حیاتی است. همچنین ممکن است Mi Band 6 NFC از عملکرد بیشتری نسبت به Mi Smart Band 4 NFC، که از کارت های بانکی Mastercard نیز پشتیبانی می کند، پشتیبانی کند.

از نظر قیمت، هنوز مشخص نیست که قیمت Mi Band 6 NFC چقدر خواهد بود. با این حال، انتظار می رود که بالاتر از Mi Band 6 باشد، که در آمازون 44 دلار فروخته می شود. ما انتظار داریم که شیائومی Mi Band 6 NFC برای نسخه غیر NFC پوشیدنی هوشمند از 44 دلار گران تر باشد.

Redmi Note 8 به روزرسانی MIUI 12.5 را بر اساس اندروید 11 دریافت می کند

مقاله قبلی

عرضه نسخه های به روز شده Mi Notebook Pro 2021 و RedmiBook Pro 2021

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *