خبر

ویژگی ها و تصاویر Mi Notebook فاش شد

0

شیائومی قرار است سری جدید Mi Notebook خود را در هند در رویداد Smarter Living 2022 در 26 آگوست رونمایی کند. این شرکت مدتی است که آن را تبلیغ می کند، اما ما اطلاعات جدیدی در مورد این نوت بوک های جدید به لطف شیائومی به دست آورده ایم.

طبق صفحه رسمی آمازون، یکی از مدل های Mi Notebook دارای نمایشگر 16:10 خواهد بود. نمایشگر دارای طیف رنگی 100٪ SRGB است. شیائومی همچنین اظهار می دارد که این نوت بوک با صفحه نمایش نرخ تازه سازی بالاتر عرضه می شود. انتظار می رود رزولوشن آن 2000 × 3020 باشد که شامل 6.4 میلیون پیکسل می باشد.

همانطور که گفته شد، Mi Notebook جدید دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین دارای پورت Thunderbolt برای شارژ و انتقال داده ها خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود که ضخامت کمی داشته باشد.

Mi Notebook جدید دارای طراحی الهام گرفته از Macbook است. از تصاویر می توان دریافت که نوت بوک آینده همراه با صفحه ترکیبی بزرگ عرضه می شود. در یک لبه، دارای یک پورت USB، یک پورت HDMI، یک پورت USB نوع C و یک درگاه Thunderbolt است، در حالی که در لبه دیگر، ما می توانیم جک 3.5 میلی متری صدا را با یک پورت USB ببینیم.

بر اساس گزارش اخیر، شیائومی دو نوت بوک جدید در رویداد Smarter Living 2022 خود عرضه می کند، Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Ultra 14. این نوت بوک ها دارای نام تجاری RedmiBook Pro 14 و RedmiBook Pro 15 هستند که چند ماه پیش در چین عرضه شد. گفته می شود که هر دو نوت بوک دارای گرافیک Intel XE هستند.

شیائومی در 26 آگوست تعدادی از محصولات اینترنت اشیا را در کنار نوت بوک های جدید رونمایی می کند. انتظار می رود که این شرکت Mi Band 6، یک روتر Wi-Fi جدید و یک دوربین هوشمند را روانه بازار کند.

شیائومی Mi Pad 5 می تواند برنامه Pocket PC Mi MIX Fold را اجرا کند

مقاله قبلی

شیائومی می میکس 4 دارای ویژگی منحصر به فرد به نام شارژ هوشمند است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *