خبر

شیائومی Mi Pad 5 می تواند برنامه Pocket PC Mi MIX Fold را اجرا کند

0

در ماه مه 2021، شیائومی به روزرسانی جدیدی را برای اولین تلفن هوشمند تاشو خود، Mi MIX Fold  عرضه کرد که آن را به یک رایانه جیبی تبدیل کرد. این ویژگی رایانه همراه از طریق برنامه جدید Pocket PC فعال شد، که ظاهراً با تبلت Mi Pad 5 نیز سازگار است.

طبق گفته tipster @数码 闲聊 站 (معروف به DigitalChatStation)، آخرین تبلت از غول فناوری چینی همچنین قادر است برنامه Pocket PC را از تلفن هوشمند Mi MIX Fold اجرا کند. برای کسانی که نمی دانند، ویژگی pocket PC به کاربران اجازه می دهد گوشی تاشو خود را به یک رایانه قابل حمل تبدیل کنند. این ویژگی یک رابط کاربری جدید شبیه کامپیوتر به کاربران ارائه می دهد که دارای منوی شروع، taskbar و مرکز کنترل نیز می باشد.

دو ویژگی قابل توجه شامل “پنجره موازی” و “کشیدن انگشت آزاد پنجره” به همراه “جیبی رایانه” به کاربران این امکان را می دهد که از چندین برنامه در قالب ویندوز استفاده کرده و محتوا را از یک پنجره به پنجره دیگر بکشید و رها کنید، که مشابه آنچه کامپیوتر ارائه می دهد به در حال حاضر، این گزارش به Mi Pad 5 نیز منتقل شده است. این راهنما حتی تصاویری از صفحه را در پست Weibo خود، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی، برای نمایش برنامه در رایانه لوحی اضافه کرد.

طبق DigitalChatStation،  تبلت Mi Pad 5 Pro را می توان پس از نصب برنامه Pocket PC منتقل شده از Mi MIX Fold در حالت PC استفاده کرد. وی در ادامه افزود که درگاه نیز از هیچ گونه اشکالی رنج نمی برد و امیدوار است که به روز رسانی MIUI آینده این ویژگی را به همراه قابلیت چند صفحه ای برای تبلت نیز به ارمغان بیاورد.

Redmi 10 اولین گوشی مجهز به چیپست Helio

مقاله قبلی

ویژگی ها و تصاویر Mi Notebook فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *