خبر

شیائومی توضیح داد که Mi Store که در پرتغال ارزهای دیجیتالی قبول می کند، یک فروشگاه شخص ثالث است

0

چند روز پیش، ما گزارشی برای شما آوردیم که Mi Store شیائومی در پرتغال در حال حاضر پرداخت هایی را با استفاده از ارزهای دیجیتالی شده از جمله بیت کوین، اتریوم، Tether و حتی Dash برای خرید گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و سایر محصولات خانه هوشمند پذیرفته است. و دستگاه ها. گفته می شود که این اقدام با مشارکت Utrust، ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزهای رمزنگاری شده سوئیس، برای پشتیبانی از پرداخت از طریق دارایی های دیجیتالی در منطقه انجام شده است.

این خبر شگفت آور بود زیرا شیائومی یک شرکت چینی است و دولت چین ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتالی را اعمال کرده است. به منظور جلوگیری از ایجاد سردرگمی، چند روز قبل سخنگوی شیائومی بیانیه ای را در Weibo منتشر کرد که در آن مشخص شد که فروشگاه Mi در پرتغال که پذیرش رمز ارز را اعلام کرده است، یک شریک شخص ثالث مجاز است که به طور مستقل در سطح محلی فعالیت می کند.

این شفاف سازی می تواند اقدامی باشد تا غول فناوری چینی را با توجه به موضع دولت چین در مورد ارزهای دیجیتالی شده از هرگونه مسئولیت قانونی معاف کند. با این حال، یک قانون متفاوت در پرتغال اعمال می شود، جایی که دولت با قوانین مالیاتی مطلوب نسبت به ارزهای رمزپایه دوستانه رفتار می کند. بنابراین، جای تعجب نیست که حق رای دادن پرتغال توسط مارک تجاری بدون استفاده از سلب مسئولیت در بازار محلی، از ارزهای دیجیتالی استفاده می کند. بنیانگذار شیائومی لی جون مدتهاست که با بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین در جهان Bitmain، در ارتباط است.

لیست دستگاه هایی که از ویژگی MIUI “Memory extension” پشتیبانی می کنند

مقاله قبلی

شیائومی MIX 4 دارای یک دوربین زیر صفحه نمایش، +Snapdragon 888، بدنه سرامیکی و موارد دیگر با قیمت کمتر از 800 دلار است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *