خبر

اسپیکر هوشمند آینده شیائومی با ارائه تجربه ای به بزرگی یک سالن کنسرت

0

فردا، در 10 آگوست، شیائومی میزبان یک رویداد معرفی جدید خواهد بود که در آن نسل جدیدی از تلفن های هوشمند سری Mi MIX 4 را عرضه می کند. علاوه بر این، این شرکت تعدادی دستگاه دیگر از جمله بلندگوی هوشمند عرضه می کند.

در حالی که اکثر محصولات آینده قبلاً توسط این شرکت معرفی شده اند، شیائومی اکنون اسپیکر جدید را معرفی کرده  است. پوستر تیزر می گوید “بلندگوی هوشمند جدید” شیائومی از نظر اندازه کوچک است اما می تواند خروجی قدرتمندی را ارائه دهد.

شیائومی می افزاید که این فقط یک بلندگو نیست بلکه یک سالن کنسرت برای کامپیوتر است. همانطور که پوستر قبلاً نشان می دهد، بلندگوی هوشمند جدید از طراحی استوانه ای استفاده می کند، شبیه به دستگاه های برتر بازار، از جمله HomePod اپل. همچنین انتظار می رود از جلوه های مختلف نورپردازی پشتیبانی کند.

به نظر می رسد بلندگوی هوشمند جدید بخشی از سری بلندگوهای شیائومی خواهد بود. این دستگاه از انتقال بی سیم UWB پشتیبانی می کند و همچنین می تواند با تلفن هوشمند Mi MIX 4 برای راه اندازی خانه هوشمند در سطح سخت افزار همکاری کند و تجربه IoT را ارائه دهد.

پیش از این، در یک پست تیزری، شیائومی اعلام کرده بود که اولین بلندگوی هوشمند سطح بالا با “سمفونی تکنولوژی و هنر” عرضه می شود. ممکن است محصول اسپیکر هوشمند L16A باشد که در WiFi Alliance مشاهده شده است.

لیست اسپیکر هوشمند L16A هیچ ویژگی کلیدی را فاش نمی کند، اما نشان می دهد که محصول صوتی رده بالای شیائومی نیز با پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده عرضه می شود. این بدان معناست که می تواند با خانه های هوشمند کاربران ارتباط برقرار کند و احتمالاً می تواند به عنوان یک مرکز کنترل عمل کند که به کاربران اجازه می دهد سایر محصولات خانه هوشمند را از طریق دستورات صوتی کنترل کنند.

در حال حاضر این فقط گمانه زنی است تا با اطمینان بدانیم، ما باید یک روز بیشتر منتظر بمانیم تا رویداد رسمی برگزار شود.

لیست Geekbench شیائومی Mi Pad 5 خبر از پردازنده Snapdragon 870 می دهد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Ultra و Mi 11X را به مدال آوران هندی در المپیک 2020 توکیو هدیه می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *