خبر

realme به سریعترین برند گوشی های هوشمند برای فروش 100 میلیون واحد در سطح جهان تبدیل شد

0

realme، یک شرکت نوظهور در زمینه فناوری های مصرف کننده در جهان، امروز از 100 میلیون گوشی هوشمند فروش جهانی خبر داد. بر اساس عملکرد قوی در طی چالش های اقتصادی 2020 و 2021 ناشی از COVID-19، بر اساس استراتژی آنالیتیکس، مشاوره تحقیقات بازار، Realme سریعترین مارک جهانی تلفن های هوشمند است که در سه سال گذشته به این نقطه عطف رسیده است. بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی International Data Corporation (IDC) ،realme همچنین سریعترین رشد را در جهان در سه ماهه دوم دوم سال 2021 با نرخ رشد 149 درصدی دارد.

این دستاورد، استراتژی های فروش و تجارت Realme در سراسر جهان را بیشتر تایید کرده است. realme که تنها در سال 2018 تأسیس شد، در حال حاضر هفتمین مارک بزرگ گوشی های هوشمند با حضور در 61 بازار مختلف در سراسر جهان است و در 13 تولیدکننده گوشی های هوشمند برتر در 13 بازار قرار دارد و دارای مقام اول در فیلیپین و بنگلادش، چهارم در هند و روسیه و پنجم است. در منطقه اروپا در سه ماهه دوم سال 2021. این 100 میلیون نقطه عطف آخرین پیشرفت در راستای رشد جهانی شگفت انگیز realme است، زیرا این شرکت “اولین” دیگری را به نام خود اضافه می کند.

قبلاً، Realme یکی از “اولین” هایی بود که فناوری شارژ UltraDart 125W را معرفی کرد و در میان “اولین” هایی بود که به پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 مجهز بود. تلفن های آن یکی از اولین تلفن های جهان با دوربین 64 مگاپیکسلی بود. علاوه بر این، realme همچنین “اولین” شرکتی بود که تلفن 5G را زیر 200 دلار عرضه کرد.

هدف قرار دادن جوانان و متخصصان جوان جهانی به عنوان یک گروه مصرف کننده به realme این امکان را داده است که بسیاری از مارک های معتبر را جهش دهد، زیرا این برند بیش از حد وعده داده است اما از خدمات مطلوبی برخوردار نیست. به گفته مدیر عامل Realme، اسکی لی. “جوانان، هم مصرف کنندگان و هم کارکنان ما به ما آموخته اند که جرات کنیم به آینده جهش کنیم و متداول روند باشیم. به ما این شجاعت را می دهد که یک صنعت خوب را مختل کنیم. ”

لی گفت: “سه سال گذشته واقعاً در مورد روحیه کارآفرینی و رشد بی مهار در عرصه واقعی بوده است.” “با تشکر از حمایت عظیم کاربران جوان ما؛ ما توانسته ایم به هدف خود یعنی ارسال 100 میلیون تلفن هوشمند برسیم. و در بازار گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. ما همچنان به عرضه محصولات به مصرف کنندگان جوان در سراسر جهان ادامه می دهیم. که دارای عملکرد ممتاز و طراحی روند با قیمت مناسب هستند. ”

لی همچنین گفت که هدف بعدی realme دستیابی به هدف دوگانه 100 میلیون است. ارسال 100 میلیون گوشی دیگر تا پایان سال 2022 و تکمیل همان نقطه عطف در سال 2023.

برای دستیابی به این هدف، realme روی یک استراتژی جامع توسعه محصول حساب می کند. که باعث می شود عرضه های خود را به دو طریق گسترش دهد. با عرضه دستگاه های پرچمدار سری GT خود؛ ملقب به “تلفن قاتل پرچمدارها، realme آماده رقابت است. در بخش های متوسط تا بالا در بازارهای مانند اروپای غربی و چین.

این شرکت همچنین در حال توسعه چشم انداز خود برای ایجاد یک AIoT کامل است. اکوسیستم (هوش مصنوعی اینترنت اشیا) برای کاربران جهانی در پنج سال آینده. به همین منظور، realme از استراتژی 1+5+T خود رونمایی کرده است، جایی که 1 تلفن همراه است. 5 مخفف عبارت True Wireless Stereo earphone، پوشیدنی ها، تلویزیون ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و پایه های T است. برای نام تجاری TechLife AIoT realme.realme معتقد است که می تواند کاربران را به سمت شیوه زندگی پیشرفته از نظر تکنولوژیکی سوق دهد و در عین حال مقرون به صرفه و پایدار باشد.

با چشم انداز جسورانه و شجاعت برای رویارویی با جهان؛ realme آماده شکستن موانع در یک محیط رقابتی است.

جدیدترین تیزر رسمی شیائومی از Mi Pad 5 نشان می دهد که دارای صفحه کلید مجزا است

مقاله قبلی

رزروهای شیائومی Mi Mix 4 در فروشگاه های JD ،Tmall و Mi Mall به بیش از 230،000 عدد رسید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *