خبر

شیائومی قرار است گوشی های جدید خود را با تراشه های اسنپدراگون 778G و 888 روانه بازار کند

0

انتظار می رود شیائومی حداقل 13 دستگاه جدید را در نیمه دوم سال 2021 به بازار عرضه کند. برخی از این گوشی ها می توانند به سری Mi MIX 4 و سری Mi CC11 تعلق داشته باشند. اطلاعات مربوط به چیپست هایی که به دو تلفن هوشمند این چنینی مجهز هستند اکنون به صورت آنلاین ظاهر شده اند.

Kacper Skrzypek (kacskrz) مطلع محبوب MIUI، پردازنده های موجود در دو تلفن هوشمند آینده شیائومی را فاش کرده است. یکی از آنها حتی توسط FCC تأیید شده است.

به گفته یک مطلع، دستگاهی با شماره مدل 2107113SG اخیراً وارد FCC شده است. این گوشی با نام رمز “vili” شناخته می شود و دارای کوالکام اسنپدراگون 888 می باشد.

حدس زده می شود که Mi 11T باشد، با این حال، قبلا گفته می شد که vili بخشی از سری Mi MIX 4 است. این دستگاه در ماه مه توسط EEC مورد تایید قرار گرفت. طبق گفته Xiaomiui، این گوشی از یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح 2400 * 1080 پیکسل (+FHD) و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره خواهد برد.

علاوه بر این، طبق Kacper، تلفن شیائومی دیگری با نام رمز “lisa” دارای Qualcomm Snapdragon 778G خواهد بود. اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند قبلاً در آوریل ظاهر شده بود.

طبق گفته Xiaomiui، این گوشی از یک نمایشگر 90 هرتزی با نسبت ابعاد 20:9 بهره می برد. همچنین ممکن است یک دوربین در زیر صفحه نمایش آن باشد.

در آخر، این دوربین شامل یک دوربین اصلی 64MP سامسونگ GW3، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین telemacro خواهد بود. این سیستم دوربین از ضبط فیلم 8K و همچنین ضبط فیلم آهسته 960 FPS پشتیبانی می کند.

گواهینامه Mi MIX 4 ′ 3C پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات را تأیید می کند

مقاله قبلی

Redmi K20 به روزرسانی اندروید 11 را در هند دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *