خبر

بیش از یک میلیون پاور بانک ردمی در هند فروخته شده است

0

Redmi، مارک فرعی شیائومی، Redmi Power Bank را در ژوئن 2019 در چین عرضه کرد. هشت ماه بعد، این لوازم جانبی قدرت سرانجام در فوریه سال 2020 راهی سواحل هند شد. تقریباً یک سال و نیم از اولین حضور در کشور، این محصول به یک نقطه عطف مهم در منطقه دست یافته است.

طبق حساب رسمی توئیتر Redmi India، این برند از زمان عرضه تاکنون موفق به فروش بیش از یک میلیون واحد از بانک های Redmi Power در هند شده است. برای افراد ناآگاه، این بسته باتری در دو نوع (10،000mAhو 20،000mAh) وجود دارد و کمی ارزان تر از Mi Power Banks است.

Redmi Power Bank 10،000mAh و Redmi Power Bank 20،000mAh در حال حاضر به ترتیب 799 و 1499 روپیه قیمت دارند . جالب اینجاست که آنها هنوز هم بیش از یک سال بعد با قیمت زمان عرضه خود بفروش می روند. آنها را می توان در دو رنگ سفید یا سیاه خریداری کرد.

پاوربانک های Redmi درست مانند پاوربانک های Mi Power در هند مونتاژ می شوند. در نوامبر 2020، شیائومی فاش کرد که تا به امروز بیش از 10 میلیون پاوربانک Mi Made in India ساخته شده است.

معمولاً هرگاه شیائومی از دستاورد یک محصول خبر می دهد، جانشین آن محصول را معرفی می کند. از این رو، این شانس وجود دارد که شرکت بتواند مدل های جدید Redmi Power Bank را در روزهای آینده معرفی کند.

شیائومی Mi MIX 3 و Redmi 10X 4G به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

قیمت Redmi 9 Power و Redmi 9A در فروشگاه های آنلاین و آفلاین در سراسر هند افزایش یافت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *