خبر

مشخصات Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15 شیائومی قبل از عرضه در هند به بیرون درز کرد

0

انتظار می رود شیائومی هند در اواخر ماه جاری لپ تاپ های جدید خود را معرفی کند. به تازگی توسط 91mobiles مشخص شده است که لپ تاپ های آینده هند Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Ultra 15 نام دارند. با این حال، این گزارش مشخصات آنها را نشان نمی دهد. این نشریه با درز تازه ای همراه است که تمام مشخصات Mi Notebook 14 Pro و Mi Notebook Ultra 15 را فاش کرده است.

اکنون مشخص شده است که Mi Notebook Pro و Mi Notebook Ultra 15 نسخه های RedmiBook Pro 14 و RedmiBook Pro 15 با نام تجاری جدید هستند که چند ماه قبل در چین معرفی شد. حدس زده می شود که مدل های هندی فقط با گرافیک Intel Xe عرضه خواهند شد. به عبارت دیگر، این شرکت ممکن است هیچ گونه کارت گرافیک مجزا را برای این دو مدل معرفی نکند.

مشخصات Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Ultra 15

Mi Notebook Pro 14 از صفحه نمایش 14 اینچی بهره می برد که رزولوشن 2.5K و نرخ تازه سازی 60Hz را ارائه می دهد. توسط باتری 56 وات ساعتی پشتیبانی می شود که از شارژ 65 وات پشتیبانی می کند.

Mi Notebook Ultra 15 با صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه می شود که از رزولوشن 3.2K و نرخ تازه سازی 90Hz پشتیبانی می کند. همراه با یک باتری بزرگتر 70 وات ساعتی است که از شارژ 100 وات پشتیبانی می کند.

هر دو مدل در نسخه پردازنده های Core i5 و i7 اینتل نسل یازدهم با گرافیک Xe، حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 3200 مگاهرتز و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD در دسترس خواهند بود. این مدل ها از قبل با Windows 10 Home ،Microsoft Office Student edition و +MIUI نصب می شوند.

هر دو نوت بوک دارای بلندگوهای 4W با پشتیبانی DTS Audio خواهند بود. این لپ تاپ ها ویژگی های دیگری مانند وب کم HD، اسکنر اثر انگشت، صفحه کلید با نور پس زمینه، Wi-Fi 6، بلوتوث، پورت USB-C، پورت USB-A 3.2 Gen 1، پورت USB-A 2.0، پورت HDMI و یک جک صوتی 3.5 میلی متری دارند.

نسخه جهانی Xiaomi Mi Pad nabu در FCC ظاهر شد

مقاله قبلی

شیائومی با پیشی گرفتن از اپل به دومین شرکت بزرگ تلفن های هوشمند جهان تبدیل شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *