خبر

Redmi 10 در FCC با Android 11 و دوربین های سه گانه 50MP ظاهر شد

0

در حالی که Redmi نسخه های مختلفی از سری Note 10 مانند Redmi Note 10S و Redmi Note 10T را هنوز عرضه نمی کند، اطلاعاتی از گوشی هوشمند Redmi 10 آینده فاش شده است. گوشی هوشمند Redmi 10 در گواهی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ظاهر شده است که جزئیات اصلی آن را نشان می دهد.

تلفن هوشمند Redmi 10 دارای شماره مدل 21061119AG است و بر روی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود. همچنین تأیید می شود که در نسخه دو سیم کارته از 4G LTE پشتیبانی می کند. این گوشی در سه نوع عرضه خواهد شد، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

علاوه بر این، یک مطلع توییتر به نام Kacper Skrzypek نشان داده است که یک از این مدل ها لنز اصلی 50MP دارد. بله، این گوشی از ویژگی های لنز اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد و یک سنسور S5KJN1 (ISOCELL JN1) سامسونگ خواهد بود. در کل، سه دوربین در عقب وجود دارد، لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، پهنای 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی.

اگر اعتقاد به این موضوع باشد، مطمئناً Redmi 10 حداقل روی کاغذ دارای یک دوربین فوق العاده خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود این تلفن با تراشه MediaTek تولید شود.

غیر از این، این تلفن هوشمند قبلاً در EE (کمیسیون اقتصادی Euroasian) و چند گواهینامه مستقر در اندونزی و سنگاپور دیده شده بود. این لیست ها نشان دهنده عرضه احتمالی در این بازارها است.

شیائومی در حال تحقیق بر روی برنامه هایی است که خط مشی های جمع آوری اطلاعات کاربران را در Mi Store نقض می کنند

مقاله قبلی

شیائومی شروع به آزمایش ساخت MIUI مبتنی بر اندروید 12 برای سری گوشی های Mi 11 ،Mi 10 و Mi 10T می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *