خبر

شیائومی در حال تحقیق بر روی برنامه هایی است که خط مشی های جمع آوری اطلاعات کاربران را در Mi Store نقض می کنند

0

در اوایل این هفته، شیائومی رسماً اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد برنامه هایی در Mi Store خود است که خط مشی های آن را در مورد جمع آوری داده های کاربر نقض کرده اند.

غول فناوری چینی در مورد برنامه هایی که به طور غیرقانونی اطلاعات شخصی را جمع آوری و استفاده می کنند در حالی که حقوق و منافع کاربر را نیز نقض می کند، اعلامیه تحقیق را به اشتراک می گذارد برای افراد ناآگاه، از طرف کاربران در مورد آزار و اذیت های مکرر و سایر موارد مربوط به اطلاعات شخصی آنها که در فروشگاه برنامه های شیائومی، به ویژه در چین نقض شده است، فراخوانی از طرف کاربران صورت گرفته است. فروشگاه Mi دارای تعداد زیادی کاربر در سراسر جهان است، تنها بازار داخلی آن 90 میلیون کاربر را شامل می شود.

بنابراین جای تعجب نیست که برخی از برنامه ها داده های کاربران را هدف قرار می دهند تا در بازار فعلی برتری بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشند. در گذشته، سیاست های حفظ حریم خصوصی کاربر و جمع آوری داده ها مورد موشکافی قرار گرفته است. اکنون به نظر می رسد که هدف شیائومی از بین بردن برنامه هایی است که برای کاربران فروشگاه Mi آن مضر بوده است. قابل ذکر است ، دولت چین همچنین در حال اصلاح سیاست های جمع آوری اطلاعات کاربران در این کشور است ، با تنظیم کننده فضای مجازی کشور حتی به شرکت های چین دستور می دهد که Didi را از فروشگاه برنامه های خود حذف کنند. این امر ظاهراً به دلیل جمع آوری غیرقانونی اطلاعات شخصی کاربران توسط Didi Global Inc بوده است.

به عبارت دیگر، شیائومی نیز در تلاش های کشور خود شرکت می کند و به توسعه دهندگان برنامه ها دستور می دهد روش های جمع آوری داده ها را اصلاح کنند یا از فروشگاه Mi خود حذف کنند. در یادداشت، این مارک گفت که بازخورد زیادی دریافت کرده است که اپلیکیشن ها را در سیستم عامل های خود به دلیل اقدامات جمع آوری اطلاعات مورد انتقاد قرار داده است. بنابراین، این شرکت با رعایت آخرین مقررات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است.

نسخه Mi 8 Explorer Edition ،Mi 8 Pro و Mi 8 SE شیائومی به MIUI 12.5 به روزرسانی می شوند

مقاله قبلی

Redmi 10 در FCC با Android 11 و دوربین های سه گانه 50MP ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *