خبر

سرمایه گذاری گسترده Xiaomi Youpin محصول جدید و جالبی است که به شما امکان می دهد حیوانات خانگی خود را بدون دردسر خشک کنید

0

در اوایل امروز (13 ژوئیه 2021)، یک محصول جدید برای سرمایه گذاری جمعی در پلت فرم Xiaomi Youpin به صورت مستقیم عرضه شد. این خشک کن حیوانات خانگی جدید است که به کاربران اجازه می دهد با خیال راحت حیوانات خانگی خود را بدون دردسر خشک کنند.

این محصول در حال حاضر در سیستم عامل Youpin معرفی شده است و مشخصات رسمی آن اعلام شده است که می تواند 15 ثانیه گرمایش سریع برای کمک به خشک شدن حیوانات خانگی ارائه دهد. این باعث می شود که به دمای ثابت 38.5 درجه سانتیگراد برسد. علاوه بر این، از گردش داخلی و خارجی هوا پشتیبانی می کند، در حالی که بادهای طبیعی را نیز شبیه سازی می کند تا حیوانات اهلی خانگی را با سطح صدای کم حفظ کند. به عبارت دیگر، این محصول برای کسانی که به دنبال جلوگیری از دردسر خشک کردن حیوانات خانگی خود هستند، مناسب خواهد بود.

بعلاوه، فرایند خشک کردن الکتریسیته ساکن را از خز حیوان خانگی خنثی می کند، در حالی که فلس های مو را نیز ترمیم می کند و همچنین یک لایه محافظ رطوبت روی خز ایجاد می کند. خشک شدن از طریق سشوار یا حوله باعث می شود که موهای حیوان خانگی روی آن بچسبد، اما این محصول از این کار جلوگیری می کند و موها را صاف تر می کند. هنگامی که حیوانات خانگی خود را خشک می کنید، ماژول خوشبو کننده داخلی روشن می شود تا بلافاصله بوی باقی مانده از فرآیند موجود در کابین کوچک را از بین ببرد.

برای اطمینان از اینکه حیوان خانگی حیوان خانگی احساس راحتی و امنیت می کند، خشک کن حیوان خانگی کوچک نیز با مواد شفاف ساخته شده است که یک میدان دید 180 درجه در هر دو طرف و همچنین منطقه بالا ارائه می دهد. این خانه همچنین دارای نور ساخته شده و دارای حجم 60 لیتر است که با گربه های خانگی معمول و نژادهای کوچکتر سگ که کمتر از 9 کیلوگرم وزن دارند سازگار است. برای ایمنی بیشتر، این محصول همچنین دارای یک ماژول هشدار دهنده گرما است که اگر دمای داخلی بیش از 42 درجه سانتیگراد باشد، برق را قطع می کند. جعبه خشک کن حیوانات خانگی در حال حاضر با قیمت 699 یوان (تقریباً 110 دلار) در سیستم عامل Xiaomi Youpin عرضه شده است.

لپ تاپ های Mi Notebook Pro 14 و Ultra 15.6 شیائومی به زودی در هند عرضه می شوند

مقاله قبلی

نسخه Mi 8 Explorer Edition ،Mi 8 Pro و Mi 8 SE شیائومی به MIUI 12.5 به روزرسانی می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *