خبر

شیائومی در پی فشار دولت چین به دنبال فروش بیش از یک میلیارد دلار اوراق قرضه

0

شیائومی از طریق یک قرارداد اوراق قرضه دلاری که به سرمایه گذاران جهانی پیشنهاد شده بود، 1.2 میلیارد دلار آمریکا بدهی فروخته است. این خبر در حالی منتشر می شود که این شرکت در میان فشارهای فزاینده چین با بررسی دقیق روبرو شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فروش غول فناوری چینی شامل 400 میلیون دلار آمریکا به مدت 30 سال اوراق قرضه سبز است. 800 میلیون دلار آمریکا برای اوراق 10 ساله بود. طبق منابع نزدیک به موضوع، وام گیرنده همچنین سهمیه فروش 1.2 میلیارد دلار از کمیسیون توسعه و اصلاحات چین دریافت کرده بود. برای آنهایی که بی اطلاع هستند، وقتی سرکوب شرکت های بزرگ فناوری داخلی خود را به چین تحمیل می کند، حرکت از این نام تجاری آغاز می شود.

در سال 2020، این شرکت نزدیک به 5 میلیارد دلار از فروش اوراق بهادار مختلف جمع آوری کرده بود. این کشور همچنین در ابتدای سال جاری از رشد چشمگیر تجارت اصلی تلفن های هوشمند خود خبر داد. اما اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در تلاش است تا فراتر از محصولات الکترونیکی مصرفی را گسترش دهد، با انتشار گزارشات این شرکت که در زمینه ساخت وسیله نقلیه الکتریکی خود نیز تلاش می کند. شیائومی اخیراً اظهار داشت که پروژه های جدید برای درآمد حاصل از اوراق قرضه سبز شامل حمل و نقل پاک و انرژی های تجدیدپذیر است.

حالت Super Power Saver شیائومی Mi 11 Ultra می تواند حداکثر 14 روز عمر باتری داشته باشد

مقاله قبلی

Redmi Note 7 در چین بروزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *