خبر

حالت Super Power Saver شیائومی Mi 11 Ultra می تواند حداکثر 14 روز عمر باتری داشته باشد

0

Mi 11 Ultra گران ترین گوشی هوشمند معمولی است که تاکنون توسط شیائومی uvqi شده است. برخلاف مدل های قدیمی پرچمدار سری Mi، این مدل به طور مستقیم با گوشی های برتر سامسونگ و اپل رقابت می کند. یکی از نکات قابل توجه در این گوشی نمایشگر ثانویه پشت آن است. با آخرین به روزرسانی سیستم، این صفحه کوچک بسیار مفیدتر شده است.

اخیراً، شیائومی به روزرسانی نرم افزاری جدید Mi 11 Ultra را در چین ارائه داده است. به روزرسانی با شماره ساخت V12.5.10.0.RKACNXM عرضه می شود.

طبق MIUI Beta Info (از طریق PiunikaWeb)، آخرین به روزرسانی ویژگی جدیدی به نام حالت Super Power Saver اضافه می کند. همانطور که از نام آن مشخص است، این گزینه به کاربران کمک می کند وقتی نمی توانند دستگاه خود را شارژ کنند، از باتری تلفن به طور کارآمد استفاده کنند.

طبق توضیحات رسمی، حالت «Super Power Saver» نمایشگر اصلی گوشی را غیرفعال می کند. این فقط به کاربران امکان می دهد به صفحه نمایش کوچکی که در قسمت پشتی قرار دارد دسترسی پیدا کنند. حتی در آن صفحه، کاربران فقط قادر به بررسی زمان، پذیرش تماس و تماس های اضطراری از قبل تنظیم شده هستند.

شیائومی ادعا می کند که این حالت می تواند حداکثر 14 روز عمر باتری را ارائه دهد. با این حال، این شرکت اشاره کرده است که عملکرد باتری ممکن است به دلیل عوامل مختلف متفاوت باشد. به هر حال، این ویژگی می تواند در هنگام قطعی برق بسیار مفید باشد.

متأسفانه مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی در نسخه های بین المللی Mi 11 Ultra در دسترس قرار می گیرد. امیدواریم شیائومی این حالت را محدود به نسخه چینی گوشی هوشمند نکند.

طرح مفهومی گوشی هوشمند تاشو شیائومی Mi Fold طراحی تاشو داخلی را نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی در پی فشار دولت چین به دنبال فروش بیش از یک میلیارد دلار اوراق قرضه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *