خبر

شیائومی Mi 12 ممکن است در اوایل ماه دسامبر عرضه شود، امکان عرضه اسنپدراگون 895 زودتر از موعد مقرر

0

در اوایل امروز، گزارش جدیدی از یک مطلع شناخته شده نشان داد که پردازنده گل سرسبد نسل بعدی کوالکام، اسنپدراگون 895، ممکن است زودتر از موعد مقرر آغاز به کار کند، که حتی ممکن است شیائومی در اوایل ماه دسامبر Mi 12 را عرضه کند.

به گفته(IceUniverse)، غول تراشه سازی آمریکایی حداقل نیم ماه زودتر از موعد مقرر Snapdragon 895 را روانه بازار می کند. از آنجا که عرضه جدیدترین تراشه های پرچمدار آن معمولاً در آغاز یک سال است، بنابراین می توان انتظار داشت که پردازنده جدید گران قیمت در اوایل دسامبر سال جاری به بازار عرضه شود. به عبارت دیگر، این بدان معناست که شیائومی ممکن است پرچمدار نسل بعدی خود، سری Mi 12 را تا پایان سال جاری عرضه کند.

در حالی که در حال حاضر نام اسمارت فون درجه یک Premium از شیائومی مشخص نیست، این گوشی احتمالاً Mi 12 نامیده می شود و اولین شخصی خواهد بود که اگر نه از اولین گوشی های هوشمند Snapdragon 895 SoC باشد. به همین ترتیب، چن جین، مدیر کل لنوو قبلاً اعلام کرده بود که آخرین گوشی پرچمدار آن با اسنپدراگون 895 وارد بازار می شود و قبل از سال جدید در سال 2022 روانه بازار می شود. بنابراین، شیائومی نیز ممکن است با یک تاریخ مشابه عرضه مطابقت داشته باشد.

برای آنهایی که غافلند، مدتی است که غول فناوری چینی و کوالکام با یکدیگر همکاری نزدیک داشته و به طور سنتی همیشه پرچمدار سالانه خود را نزدیک به اعلام تراشه های جدید عرضه می کنند. این شرکت پیش از این Mi 11 را به بازار عرضه کرده بود که اولین نفری بود که از اسنپدراگون 888 در دسامبر سال 2020 بهره می برد. اما اکنون ممکن است جانشین آن تا آغاز دسامبر سال جاری رونمایی شود.

شیائومی و ردمی اواخر این ماه از عرضه لپ تاپ های جدید در هند خبر دادند

مقاله قبلی

Redmi K40 Ultra با پردازنده Dimensity 1200 می تواند رقیب جدی برای OnePlus Nord 2 باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *