خبر

شیائومی و ردمی اواخر این ماه از عرضه لپ تاپ های جدید در هند خبر دادند

0

شیائومی سبد محصولات خود را در بازار هند گسترش داده است. این شرکت پیش از این چند مدل از لپ تاپ های Mi Notebook را در این کشور عرضه کرده است و اکنون در حال آماده سازی برای عرضه مدل های جدید در هند است.

بر اساس اطلاعات جدید، غول تلفن های هوشمند مستقر در چین اواخر این ماه تعداد بیشتری نوت بوک با مارک Mi را در بازار هند وارد بازار می کنند. مارک فرعی شیائومی Redmi همچنین در تلاش است تا طی هفته های آینده لپ تاپ جدیدی را در هند عرضه کند.

این شرکت می تواند Mi Laptop Pro را که اوایل سال جاری رونمایی شد و انتظار می رود اواخر این ماه در هند عرضه شود. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد جدول زمانی دقیق عرضه یا مدل هایی که به هند می آیند در دسترس نیست.

Mi Laptop Pro 14 از صفحه نمایش 14 اینچی با نرخ تازه سازی 2.5K 120Hz با نسبت تصویر 16:10 برخوردار است. دارای پردازنده Intel 11th Generation Core با کارت گرافیک GeForce MX450 است. این لپ تاپ از پشتیبانی شارژ سریع 100 وات برای باتری 65 وات ساعتی پشتیبانی می کند.

از طرف دیگر، مدل 15 اینچی از نمایشگر OLED 3.5K بهتری با طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 برخوردار است. نمایشگر آن با ویژگی هایی مانند کم نور شدن DC، حداکثر روشنایی 600 نیت، نسبت کنتراست1:1.000.000 و و 10.7 میلیارد رنگ عرضه می شود.

مجهز به پردازنده Intel Core Intel 11th Core است که همراه با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX450 تولید می شود. دستگاه دارای یک باتری 66 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات است. این احتمال وجود دارد که شیائومی بتواند لپ تاپ مخصوص بازی خود را به بازار عرضه کند. برای اینکه بدانیم کدام مدل ها به هند می آیند، باید چند روز دیگر صبر کنیم.

شیائومی Mi 11 Ultra اولین فروش خود را از 7 ژوئیه در هند آغاز می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 12 ممکن است در اوایل ماه دسامبر عرضه شود، امکان عرضه اسنپدراگون 895 زودتر از موعد مقرر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *