خبر

شیائومی Mi 11 Ultra اولین فروش خود را از 7 ژوئیه در هند آغاز می کند

0

SuperPhone از شیائومی با لقب Mi 11 Ultra که در ماه آوریل عرضه شد، هنوز در هند برای فروش عرضه ندشده است. دلیل اصلی تاخیر فروش در دسترس بودن بود. شیائومی تأیید کرده است که تلفن در انبار موجود است، از این رو، این شرکت ثبت نام برای تلفن را آغاز کرده است. امروز، شیائومی رسما تأیید کرد که اولین فروش در این ماه برنامه ریزی شده است.

شیائومی Mi 11 Ultra اولین فروش خود را در 7 ژوئیه در بازار هند انجام می دهد. فروش از ساعت 12 عصر در وب سایت رسمی شیائومی آغاز می شود. تلفن هنوز برای ثبت نام آماده است و چند پیشنهاد برای کسانی که برای دستگاه ثبت نام می کنند همراه است. کسانی که کارت اعتباری SBI دارند 5000 روپیه تخفیف فوری دریافت می کنند.

مشخصات شیائومی Mi 11 Ultra

این تلفن هوشمند با نمایشگر ماموت 6.81 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن +Quad-HD  عرضه می شود. این دستگاه دارای نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز و دامنه رنگی DCI-P3 است.

از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR 5 بهره می برد. همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم 67W است. این گوشی دارای یک جزیره دوربین بزرگ است که دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ، یک لنز فوق العاده پهن 48 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ 48 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی دارد.

این دستگاه دارای استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار است. همراه با صدای دالبی ویژن با پشتیبانی هارمان کاردون عرضه می شود. دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11  و MIUI می باشد.

قیمت Redmi Note 10 Pro 6 GB + 128 GB در هند دوباره افزایش یافت

مقاله قبلی

شیائومی و ردمی اواخر این ماه از عرضه لپ تاپ های جدید در هند خبر دادند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *