خبر

شیائومی بازار دست دوم تلفن های هوشمند ساخت چین را در اختیار دارد

0

گزارش جدیدی نشان داده است که شیائومی رهبر بازار تلفن های دست دوم تلفن های هوشمند است که در سه ماهه دوم سال جاری در چین به صورت محلی تولید شده است.

این خبر از گزارش اخیر گروه Zhuanzhuan با عنوان “گزارش بازار تلفن همراه برای سه ماهه دوم سال 2021” می رسد. در این گزارش مشخص شد که غول فناوری چینی از Vivo پیشی گرفته و به بزرگترین مارک گوشی های هوشمند داخلی در بازار گوشی های دست دوم تبدیل شده است. اگرچه، مارک شماره یک از نظر افزایش حجم معاملات، آنر بود که در سه ماهه دوم رشد 88.34 درصدی را تجربه کرد.

این گزارش همچنین با اشاره به قیمت آیفون دست دوم اپل شاهد کاهش مداوم بازار کارکرده، روند جالبی را ذکر کرد. از طرف دیگر، قیمت مدل های گوشی هوشمند پرچمدار دست دوم هواوی با افزایش چشمگیر روبرو شد و برای میت 40 پرو به 96.45 درصد رسید. در حالی که گوشی های 5G پیشرو بازار بخش جدید تلفن های هوشمند بودند، 4G هنوز سهم قابل توجهی از بازار دست دوم را به خود اختصاص داده است.

گزارش گروه Zhuanzhuan همچنین افزود که بازار تلفن همراه دست دوم در سه ماه دوم 2021 با رشد 10.76 درصدی در حجم معاملات نسبت به سه ماهه قبل روبرو شده است. صحبت از بازار کلی است، اپل با سهم 36.53 درصدی در سه ماه دوم همچنان بازار دست دوم را رهبری می کند. شیائومی با 13.88 درصد سهم از بازار، مارک های داخلی را در این بخش رهبری کرد. از سوی دیگر، ویوو و هواوی با سهم 12.7 و 12.04 درصدی بازار را پشت سر گذاشتند.

 

شیائومی Mi Pad 5 ،Mi MIX 4 ،MIUI 13 ،Mi CC11 در اواسط یا اواخر ماه اوت به بازار عرضه می شود

مقاله قبلی

قیمت Redmi Note 10 Pro 6 GB + 128 GB در هند دوباره افزایش یافت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *