خبر

Redmi 6 و Redmi 6A به روز رسانی اختیاری MIUI 12 را دریافت می کنند، نسخه OTA منتشر نخواهد شد

0

در دسامبر سال 2020، شیائومی به روزرسانی MIUI 12 را برای مجموعه ای از دستگاه ها، یعنی Redmi Y3 ،Redmi 7 ،Redmi 6 و Redmi 6A لغو کرد. با این حال، این شرکت با انتشار به روزرسانی برای Redmi 7، همه را شگفت زده کرد. اکنون نوبت Redmi 6 و Redmi 6A است.

شیائومی با توجه به مشکلات عملکردی، برنامه های بروزرسانی گوشی های هوشمند فوق را به MIUI 12 رد کرد. اما به هر حال، این شرکت به روزرسانی را برای Redmi 7 منتشر کرده است. در واقع، این گوشی اخیراً حتی به روزرسانی MIUI 12.5 را نیز دریافت کرده است.

از این رو، این امید وجود داشت که سه دستگاه باقیمانده بتوانند روزی به روزرسانی MIUI 12 را دریافت کنند. اما متأسفانه، این به روزرسانی برای همه در نظر گرفته نشده است.

در یک پست رسمی Xiaomi Mi Community، این شرکت می گوید که به روزرسانی MIUI 12 را برای کاربران Redmi 6 و Redmi 6A از طریق OTA عرضه نخواهد کرد. زیرا سخت افزار این دو تلفن هوشمند نمی تواند از پس کارایی نرم افزار جدید برآیند.

بنابراین، به روزرسانی فقط به عنوان “Fastboot ROM” در دسترس خواهد بود. کاربران علاقه مند می توانند بوت لودر تلفن خود را با استفاده از Xiaomi Mi Unlock Tool باز کرده و سیستم عامل را از طریق Xiaomi Mi Flash Tool نصب کنند.

شیائومی هشدار می دهد که این دو تلفن روی MIUI 12 به راحتی کار نمی کنند. گوشی ممکن است هنگ کند و زمان باز کردن برنامه طولانی تر است.

شایان ذکر است که اگرچه MIUI 12 و MIUI 12.5 از طریق OTA برای Redmi 7 در دسترس هستند، اما این بروزرسانی همچنان محدود به چین است. به همین ترتیب، رام MIUI 12 Fastboot برای Redmi 6 و Redmi 6A نیز فقط برای منطقه چینی در دسترس است.

از هم اکنون، هیچ خبر رسمی در مورد اینکه آیا به این سه تلفن آخرین بروزرسانی MIUI دریافت می کنند، اطلاع رسانی نشده است. نکته آخر اینکه، آیا Redmi Y3 به روزرسانی MIUI 12 را دریافت می کند یا نه.

طراحی های لغو شده شیائومی Mi 11

مقاله قبلی

شیائومی Mi Pad 5 ،Mi MIX 4 ،MIUI 13 ،Mi CC11 در اواسط یا اواخر ماه اوت به بازار عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *