خبر

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند قابل انعطاف با نمایشگر دو طرفه باشد

0

حق ثبت اختراع جدید نشان داده است که شیائومی ممکن است روی یک تلفن هوشمند جدید منحصر به فرد کار کند. دستگاه ثبت شده دارای صفحه نمایش قابل چرخش است که صفحه نمایش آن از دو طرف گوشی امتداد دارد.

براساس گزارش PhoneArena، دستگاه اختراع شده دارای نمایشگری است که از دو طرف چپ و راست رول می شود. به عبارت دیگر، صفحه نمایش گوشی هوشمند بزرگتر شده است. این برخلاف یک گوشی تاشو نیست، که با باز شدن صفحه نمایش خود را گسترش داده و در حالت تا شده قابل حمل تر می شود. با مشاهده تصاویر ثبت شده، صفحه نمایش از دو طرف دیده می شود که باعث بزرگتر شدن نمایشگر می شود.

این همچنین شبیه دستگاه به یک تبلت است و حتی می تواند قابلیت های اضافی نیز داشته باشد. قابل ذکر است، نمایشگر در حال گسترش حتی می تواند نسبت ابعاد دستگاه را تغییر دهد، که همچنین ممکن است تجربه تماشای فیلم یا فیلم از دستگاه را بهتر کند. شکل گسترده صفحه نمایش در حالت طولانی خود کمی شبیه مربع است، در حالی که در شکل جمع و جور آن شبیه یک گوشی هوشمند مدرن و معمولی است. با نگاهی به دستگاه از پشت، به نظر می رسد که طرحی شبیه به گوشی هوشمند Mi MIX Alpha Concept غول فناوری چینی دارد.

این یک ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی در وسط صفحه پشتی قرار دارد، در همین حال، قسمت های دیگر عقب از طرفین گسترش می یابد. حق ثبت اختراع شیائومی همچنین مکانیزمی را که از طریق آن دستگاه رول می شود برجسته می کند. به همین ترتیب، مارک رقابتی این شرکت در تولید گوشی های هوشمند نیز از Oppo X 2021 رونمایی کرده بود که همچنین یک دستگاه مفهومی بود اما اولین گوشی هوشمند جهان با صفحه نمایش قابل گسترش رول است.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای لامپ آویز منحنی LYMAX با قیمت 26$

مقاله قبلی

نسخه شیائومی Mi 6 2021 می تواند در دست ساخت باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *