خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای لامپ آویز منحنی LYMAX با قیمت 26$

0

این روزها مانیتورهای صفحه نمایش منحنی در حال تبدیل شدن به یک نیاز هستند. برخی از کاربران همچنین ممکن است بخواهند یک لامپ آویز خمیده داشته باشند که متناسب با نمایشگر باشد. شیائومی به تازگی لامپ آویز صفحه منحنی LYMAX را تحت سرمایه گذاری جمعی در بستر Youpin عرضه کرده است.

چراغ آویز صفحه نمایش منحنی LYMAX در دو سبک، یک نسخه اصلی و یک مدل Pro عرضه می شود. قیمت نسخه اولیه از 169 یوان (26 دلار) شروع می شود در حالی که مدل Pro آن 299 یوان (46 دلار) قیمت دارد.

این لامپ آویز از 100 دانه لامپ LED تمام طیف Ra97 استفاده می کند که رنگ واقعی را نشان می دهد، سوسو نمی زند و بنابراین از چشم در برابر خستگی محافظت می کند. این دستگاه از یک طرح فراگیر نامتقارن استفاده می کند که به موجب آن نور به همراه صفحه نمایش به دسک تاپ برخورد می کند. صفحه را روشن نمی کند و نور را منعکس نمی کند.

علاوه بر این، لامپ از انحنای R1000 استفاده می کند و دارای طراحی بدنه لامپ با طول 550 میلی متر است که برای نمایشگرهایی با انحنا و ضخامت های مختلف در بازار مناسب است. لامپ آویز دارای پردازنده داخلی ARM است و دارای کنترل خودکار AGC است که می تواند صدای محیط را بگیرد و سیگنال های موج صدا را تشخیص دهد. 40 تراشه لامپ برتر RGB توسط الگوریتم داخلی برای همگام سازی نور محیط با ریتم صدا هدایت می شوند.

علاوه بر این، نسخه Pro مجهز به کنترل از راه دور مینی 45 میلیمتری است. دکمه فلزی بالای ریموت کنترل از طریق WiFi 2.4 گیگاهرتز به صورت بی سیم به بدنه لامپ متصل می شود. درجه حرارت و روشنایی رنگ را می توان به دلخواه تنظیم کرد. این ریموت همچنین دارای یک باتری لیتیوم دکمه ای 3 ولت CR2450 است که ماندگاری آن بیش از 1 سال است.

قسمت بالای نسخه اصلی لامپ نور سه کلید را لمس می کند در حالی که لوله و براکت لامپ نسخه Pro از آلیاژ ساخته شده است. وزن کل لامپ با طراحی زیبا بیش از 500 گرم است.

این لامپ از رابط USB-C استفاده می کند و می تواند با اتصال به رایانه یا آداپتور با کابل داده مجهز تغذیه شود.

 

نسخه MIUI Beta “حالت عملکرد” جدیدی را ارائه می دهد

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند قابل انعطاف با نمایشگر دو طرفه باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *