خبر

به نظر می رسد آخرین دوچرخه برقی Ducati مانند اسکوتر الکترونیکی شیائومی است

0

دوکاتی رسما اسکوتر الکترونیکی جدیدی را با نام Ducati PRO-I EVO عرضه کرده است. این آخرین تلاش این مارک برای عرضه یک دوچرخه برقی است اما انتظار آن از تولید کننده مشهور موتورسیکلت ایتالیایی نیست.

به نظر می رسد اسکوتر الکترونیکی مانند اسکوتر برقی شیائومی M365 اصلاح شده به جز آرم این برند در فرمان است. انرژی این دوچرخه از طریق موتور 350 واتی که با باتری 280 وات تامین می شود. این موتور می تواند حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت (25 کیلومتر در ساعت) را ارائه دهد. این شرکت از محدوده ای که اسکوتر برقی می تواند با یک بار شارژ استفاده کند، توضیح نداده است.

Ducati PRO-I EVO اولین وسیله نقلیه الکتریکی سبک این برند نیست. این شرکت پیش از این برای تولید مدل های مارک دار خود با تولیدکنندگان دیگر همکاری کرده بود. از آنجا که اسکوتر شیائومی توسط Ninebot تولید می شود، ما معتقدیم که این مدل ممکن است توسط Segway-Ninebot نیز ساخته شده باشد اما نمی توان به طور قطعی گفت.

دوکاتی پیش از این با همکاری Thok E-Bikes یک دوچرخه کوهستانی برقی با نام تجاری دوکاتی را با مدل های دیگر به بازار عرضه کرده بود. همچنین، با همکاری Super SOCO، یک اسکوتر الکترونیکی با مارک دوکاتی با صندلی هایی را به بازار عرضه کرد.

جالب اینجاست که این برند هنوز قرار نیست یک موتورسیکلت برقی را به بازار عرضه کند. مدیر عامل دوکاتی پیش از این گفته بود که این شرکت به دنبال حرکت در تولید دوچرخه های برقی در آینده نزدیک است. با این حال، بعداً این برند اظهار داشت که به زودی قصد تولید یک مدل الکتریکی را ندارد. در عوض، این شرکت اظهار داشت که سایر گزینه ها را برای موتور سیکلت های سبزتر مانند استفاده از سوخت های مصنوعی بررسی خواهد کرد.

در مورد قیمت گذاری، اسکوتر برقی Ducati PRO-I EVO دارای قیمت سنگین 477 دلاری است.

هفته آینده در Tech: MWC 2021، رویداد عرضه DIZO / Realme و شیائومی Mi TV 6

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11X Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *