خبر

تلویزیون Mi TV 6 شیائومی اولین تلویزیون با دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی خواهد بود

0

در حالی که تلویزیون هایی با دوربین داخلی مدت مدتی هست که عرضه شده اند. دوربین داخلی امکان تماس تصویری با تلویزیون را علاوه بر ویژگی های اضافی مانند کنترل حرکت و تشخیص چهره و بدن فراهم می کند. سامسونگ، شیائومی و هواوی از جمله تولیدکنندگانی هستند که تلویزیون های دارای دوربین داخلی را ارائه می دهند، با این حال هیچ یک از آنها مدل دو دوربین را به بازار عرضه نکرده اند. اما وقتی شیائومی تلویزیون هوشمند نسل بعدی خود یعنی Mi TV 6 را معرفی کند، این تغییر خواهد کرد.

شیائومی با نزدیک شدن به زمان عرضه، ویژگی های اصلی تلویزیون پرچمدار آینده خود را آشکار کرده است و ویژگی امروز این است که Mi TV 6 دارای دوربین دوگانه است. دوربین های دوگانه 48 مگاپیکسلی خاص، اولین بار برای تلویزیون.

در زیرنویس پوستری که این ویژگی را نشان می دهد، از “حالت تعاملی جدید” نام برده شده است که از سنسور دوربین اضافی بهره خواهد برد. در حالی که آنها نگفتند کدام برنامه ها از این فناوری استفاده می کنند، ما تصور می کنیم بازی ها و برنامه های تناسب اندام نیز در این میان خواهند بود.

Mi TV 6 در حال شکل گیری است که یک تلویزیون هوشمند واقعاً چشمگیر است. تاکنون مشخص شده است که تلویزیون دارای صدای فراگیر 4.2.2 با صدای فضایی، بلندگوی 100 وات داخلی، Wi-Fi 6، دو پورت HDM 2.1 و AMD FreeSync Premium برای تأخیر بسیار کم هنگام بازی خواهد بود. گواهی “طراحی شده برای Xbox”.

شیائومی همچنین تأیید کرده است که تلویزیون از فناوری QLED Quantum Dot برای نمایش خود استفاده خواهد کرد و همچنین دارای Dolby Vision IQ است، این ویژگی به تلویزیون اجازه می دهد تا به طور خودکار با نور محیط تنظیم شود.

تلویزیون پرچمدار Mi TV 6 قرار است از 28 ژوئن در چین عرضه شود. در حال حاضر، ما نمی دانیم که آیا شیائومی برنامه ای برای عرضه تلویزیون در بازارهای دیگر دارد یا خیر.

به روزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی Mi Max 3 و Redmi 7 منتشر شد

مقاله قبلی

به روزرسانی MIUI 12.5 شیائومی برای Mi 10T و Mi 10T Pro در هند منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *