خبر

شارژ 200 وات شیائومی عمر باتری بسیار بالاتری نسبت به استاندارد صنعت دارد

0

چند هفته پیش، غول فناوری چینی شیائومی فناوری HyperCharge را برای گوشی های هوشمند برتر خود که شارژ سریع 200 وات و شارژ سریع بی سیم 120 وات را ارائه می دهد، معرفی کرد.

اکنون این شرکت به برخی از سوالات مربوط به این فناوری جدید پاسخ داده است. این شرکت برخی از کاربران خود را به پرسش از مهندسان شیائومی دعوت کرده و یکی از سوالات مطرح شده در مورد ایمنی تلفن های هوشمند است.

در پاسخ، شیائومی تأیید کرد که استفاده از این فناوری بی خطر است و همچنین افزود که مدت هاست که در تحقیق و توسعه تجاری شده است. این شرکت گفت که 40 اقدام ایمنی و محافظتی در این فناوری جدید شارژ وجود دارد.

هنگامی که در مورد عمر باتری تلفن هوشمند و تأثیر راه حل شارژ سریع 200 وات سوال شد، شیائومی گفت که عمر باتری گوشی بعد از 800 دوره شارژ بیش از 80 درصد باقی مانده است، که بسیار بالاتر از استاندارد صنعت است.

در زمان رونمایی از راه حل جدید شارژ سریع HyperCharge، شیائومی نشان داد که شارژ سیمی 200 وات می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را فقط در مدت سه دقیقه شارژ کند و تقریباً هشت دقیقه طول می کشد تا کاملاً شارژ شود.

به همین ترتیب، راه حل شارژ بی سیم 120 وات می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعت را فقط در چند دقیقه شارژ کند و تا 50 درصد شارژ آن هفت دقیقه طول می کشد. فقط 15 دقیقه طول می کشد تا باتری کامل شارژ شود.

HyperCharge بی سیم 120 وات به عنوان جانشین شارژ بی سیم 80W شیائومی وارد بازار شد که در اکتبر سال گذشته معرفی شد. فناوری شارژ بی سیم 80 وات می تواند باتری 4000 میلی آمپری را در مدت زمان 19 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

باید دید کدام تلفن هوشمند آینده شیائومی با این فناوری جدید شارژ سریع همراه است. اگر مجبور به حدس و گمان باشیم، انتظار داریم که نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار سری Mi از فناوری HyperCharge بهره ببرد.

شیائومی هند فروش Mi 11X به ارزش 41 میلیون دلار را طی 45 روز از عرضه خود جشن می گیرد

مقاله قبلی

شیائومی MIJIA Air Conditioning Companion Pro را با قیمت 129 یوان (20 دلار) عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *