خبر

سری Redmi Note 10 در مدت 9 روز پس از عرضه بیش از یک میلیون دستگاه فروخت

0

سری Redmi Note از شیائومی یکی از محبوب ترین ها از این برند چینی است و این محصول با سری Redmi Note 10 که از 1 ژوئن شروع به فروش کرد نیز ادامه دارد.

اکنون ، این برند فاش کرده است که تنها در عرض 9 روز پس از فروش دستگاه در چین، موفق به فروش بیش از 1 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند سری Redmi Note 10 شده است. به گفته این شرکت، در اولین ساعت فروش، حجم از 500000 واحد فراتر رفت. همچنین اضافه شد که Redmi Note 10 Pro در فروش JD.com رتبه 1 فروش شد.

شیائومی Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را با پشتیبانی از اتصال 5G در چین عرضه کرده است. Redmi Note 10 از یک نمایشگرLCD با سایز 6.5 اینچ +Full HD  با نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد و مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC است.

از طرف دیگر، نسخه Pro از یک صفحه LCD با سایز 6.6 اینچ، وضوح صفحه نمایش +Full HD  و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. این گوشی با چیپست MediaTek Dimensity 1100 تغذیه می شود.

در مورد بخش دوربین، مدل پایه دارای یک دوربین دوگانه در پشت با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. از طرف دیگر، مدل Pro از یک دوربین سه گانه 64MP (عریض) + 8MP (120 درجه فوق العاده عریض) + 2MP (ماکرو) برخوردار است. در قسمت جلویی، Redmi Note 10 Pro دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی است در حالی که مدل استاندارد دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است.

هر دو تلفن هوشمند از سیستم عامل Android 11  با رابط کاربری سفارشی MIUI 12.5 استفاده می کنند. انرژی این تلفن ها توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تامین می شود.

 

آخرین به روزرسانی شیائومی FlipBuds Pro، مصرف برق بلوتوث را بهینه می کند

مقاله قبلی

ساعت هوشمند جدید شیائومی با شارژ بی سیم Qi ممکن است عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *