خبر

شیائومی فروش Mi 11 Ultra را در هند به تأخیر می اندازد، تاریخ رونمایی با اعلام “وضعیت بهتر” مشخص می شود

0

شیائومی به تازگی اعلام کرده که عرضه Mi 11 Ultra در هند به تاخیر افتاده است. این حرکت در حالی صورت می گیرد که شرکت با مسائلی روبرو شده است که “از عهده آنها خارج است”. اگرچه، با بهبود شرایط، تاریخ فروش را اعلام می کند.

در اوایل این هفته، غول فناوری چینی اعلامیه مربوط به تاخیر در فروش Mi 11 Ultra در هند را روی صفخحه رسمی توییتر هند به اشتراک گذاشت. این شرکت گفت که “ما درک می کنیم که بسیاری از شما مشتاق خرید این گوشی هوشمند پرچمدار هستید. با این حال، به دلیل شرایطی که خارج از کنترل ما است، متاسفیم به شما اطلاع می دهیم که در عرضه Mi 11 Ultra تاخیر ایجاد خواهد شد. شیائومی افزود که سخت تلاش می کند تا جدیدترین پرچمدار خود را در اسرع وقت وارد بازار هند کند و به محض بهبود وضعیت فعلی، تاریخ فروش را اعلام خواهد کرد.

در حالی که این شرکت از افشای جزئیات دقیق یا مواردی که باعث تأخیر شده اند خودداری کرد، حدس می زنند که فروشنده ممکن است به دلیل احیای مجدد بیماری همه گیر ویروس کرونا که منجر به اعمال قفل مجدد در کشور شده است، با مشکلات عرضه و تولید روبرو شود. Mi 11 Ultra برای نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، تقریبا 960 دلار آمریکا قیمت دارد.

این دستگاه در دو رنگ یعنی سیاه و سفید عرضه شده است. این گوشی از یک نمایشگر اصلی 6.81 اینچی WQHD + E4 AMOLED بهره می برد که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز به همراه نمایشگر ثانویه 1.1 اینچ است. این تلفن هوشمند یک کوالکام اسنپدراگون 888 SoC را در خود جای داده و از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 67 وات نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی Mi 11i به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله قبلی

صندوق مورد حمایت شیائومی در توسعه سیستم رانندگی خودران چینی Zongmu سرمایه گذاری می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *