خبر

محموله های تلفن هوشمند شیائومی در نیمه اول سال 2021 در شیلی 1000 درصد رشد کردند

0

شیائومی که اکنون سومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است، همچنان به رشد خود ادامه می دهد. طبق گزارش جدید Strategy Analytics، محموله های تلفن هوشمند شیائومی در شیلی بیش از 1000 درصد رشد داشته است.

این گزارش می افزاید که محموله های شیائومی از نزدیک به صفر در نیمه اول سال 2020 به رکورد 0.5 میلیون دستگاه رسیده است. این شرکت طی سال گذشته از 2 درصد به 16 درصد سهم بازار رسیده است.

این افزایش بیشتر به دلیل حضور پررنگ مدل های گوشی هوشمند Redmi است که به شیائومی کمک کرد تا مقام سوم سهم بازار تلفن های هوشمند شیلی را بدست آورد. همچنین خروج هواوی به رشد شیائومی در بازار کمک کرد.

این گزارش می افزاید که اگر رشد شیائومی ادامه یابد، این شرکت به زودی با سبقت از برند Lenovo-Motorola، دومین مارک بزرگ تلفن های هوشمند در شیلی خواهد شد.

محموله های تلفن های هوشمند در شیلی با وجود COVID-19 و عدم اطمینان سیاسی، از 1.7 میلیون دستگاه در Q1 2020 با 71 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 2.9 میلیون رکورد رسید. این امر به اقتصاد پر رونق، صادرات شدید و میزان بالای واکسیناسیون نسبت داده می شود. شیلی پس از برزیل و مکزیک سومین بازار بزرگ تلفن های هوشمند در آمریکای لاتین است.

سهم بازار سامسونگ در شیلی با رشد 63 درصدی نسبت به سال گذشته از 0.8 میلیون در نیمه اول سال 2020 به 1.2 میلیون واحد رسیده است. سهم بازار تلفن های هوشمند سامسونگ در شیلی در حال حاضر تقریباً 42 درصد ثابت مانده است. Lenovo-Motorola مقام دوم را در اختیار دارد و سهم بازار تلفن های هوشمند خود را از 12 درصد در نیمه اول سال 2020 به 17 درصد فزایش داده است.

Redmi Note 9 Pro (joyeuse) سرانجام به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند

مقاله قبلی

سامسونگ و شیائومی در نیمه اول سال2021 بازار گوشی های هوشمند EMEA را در دست گرفتند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *