خبر

Redmi Note 9 Pro (joyeuse) سرانجام به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند

0

سری Redmi Note 9 در مارس 2020 اولین نمایش جهانی خود را در هند انجام داد. یک ماه بعد، شیائومی این ترکیب را برای اروپا و سایر بازارها معرفی کرد. بر خلاف Redmi Note 9 Pro که در هند عرضه شده است، دستگاهی که برای مناطق دیگر عرضه می شود دستگاه دیگری با نام رمز “joyeuse” است. این تلفن هوشمند سرانجام دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرد.

Redmi Note 9 Pro (joyeuse) با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار شد. مانند اکثر تلفن های شرکت شیائومی، این دستگاه سال گذشته به MIUI 12 به روز شد.

با این حال، به دلایلی، این شرکت شروع به ارائه به روزرسانی Android 11 کرده است. در حالی که نوع هندی (کورتانا)، که به Redmi Note 9S نیز معروف است، این به روزرسانی را در نوامبر سال 2020 دریافت کرد.

گفته شد، به روزرسانی اندروید 11 Redmi Note 9 Pro (joyeuse) برای نسخه ‘Global’ با شماره ساخت V12.0.1.0.RJZMIXM در حال اجرا است. جای تعجب نیست که ساخت نرم افزار در مرحله ‘Stable Beta’ است. این بدان معنی است که به روزرسانی به صورت دسته ای انجام می شود.

به هر حال، تمام واحدهای Redmi Note 9 Pro (joyeuse)، از جمله سایر گزینه های منطقه ای مانند EEA، روسیه، اندونزی، ترکیه و تایوان باید در روزهای آینده به روز رسانی Android 11 را دریافت کنند. علاوه بر این، این گوشی همچنین به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند.

به روزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی Mi 10 Lite 5G ،Mi 11 Lite 5G ،POCO F3 و Redmi Note 9 5G

مقاله قبلی

محموله های تلفن هوشمند شیائومی در نیمه اول سال 2021 در شیلی 1000 درصد رشد کردند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *