خبر

به روزرسانی Android 11 برای شیائومیMi 9T یا همان Redmi K20 منتشر شد

0

اخیراً، شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای Redmi K20 Pro عرضه کرده است. انتظار می رود وانیل Redmi K20 نیز به زودی آن را دریافت کند. در عوض، این شرکت به روزرسانی اندروید 11 را برای Mi 9T، نسخه Redmi K20 که در بازارهای غربی فروخته شده است، در دست تولید دارد.

سری Redmi K20 اولین گوشی هوشمند پرچمدار Redmi بود. این مجموعه شامل دو مدل Redmi K20 و Redmi K20 Pro است. این دو گوشی در برخی بازارها با نام های Mi 9T و Mi 9T Pro نیز شناخته می شوند.

Redmi K20 چینی اصلی به روزرسانی اندروید 11 را در ماه فوریه دریافت کرد. انتظار می رود Redmi K20 Pro آن را در مرحله بعدی دریافت کند. اما شیائومی به روزرسانی را به تأخیر انداخت و آن را به تازگی همراه با MIUI 12.5 منتشر کرد.

از طرف دیگر، هیچ یک از نسخه های بین المللی این تلفن ها تاکنون هیچ یک از این دو نسخه را دریافت نکرده اند. Mi 9T که نام متفاوتی برای وانیل Redmi K20 در برخی مناطق است، دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرده است.

آخرین به روزرسانی سیستم برای این گوشی در حال حاضر برای نسخه ‘Global’ با شماره ساخت V12.1.2.0.RFJMIXM است. این ساخت نرم افزار هم با عنوان “Stable Beta” و “Mi Pilot” برچسب گذاری شده است. این بدان معنی است که فقط برای آزمایش کنندگان Mi Pilot منتشر می شود.

با این حال، می تواند برای تعداد کمی از کاربران عادی نیز موجود باشد. به هر حال، این به روزرسانی باید در روزهای آینده به همه کاربران و همچنین انواع منطقه ای Mi 9T / Redmi K20 منتشر شود.

شیائومی Mi Note 10 Lite و Redmi K30 Ultra به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

شیائومی فردا فناوری شارژ سریع HyperCharge را معرفی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *