خبر

شیائومی اخیرا 200 میلیون واحد تلفن هوشمند از سری Redmi Note را در سطح جهانی به فروش رساند

0

شیائومی در سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است و این شرکت چینی اکنون از نظر حجم حمل و نقل، سومین فروشنده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان شده است، درست پشت سامسونگ و اپل قرار دارد.

این شرکت چندین مجموعه محبوب دارد و یکی از آنها سری Redmi Note است. طبق آخرین شماره های اعلام شده توسط شیائومی، تاکنون، این شرکت بیش از 200 میلیون واحد تلفن هوشمند از سری Redmi Note به بازار جهانی ارسال کرده است. این فقط تعداد کلی و نه ارقام منفرد را برای هر نسل در ترکیب به اشتراک گذاشته است.

چند ماه پیش، در نوامبر سال 2020، این شرکت اعلام کرده بود که سری Redmi Note موفق به فروش 140 میلیون دستگاه شده است. این بدان معناست که در حدود نیم سال، موفق به فروش 60 میلیون دستگاه دیگر شده است.

این شرکت معتقد است دلیل محبوبیت این گوشی های هوشمند سری Redmi Note، استراتژی این برند در عرضه محصولات رده بالا با فناوری بهتر، تجربه غنی تر و کیفیت بالاتر به همه با قیمت مقرون به صرفه حدود 1000 یوان است که تقریباً 155 دلار است.

شیائومی برای اولین بار سری Redmi Note را در سال 2014 معرفی کرد. چند سال پیش، در سال 2019 ، همراه با اعلام سری Redmi Note 7، نشان داد که Redmi به یک مارک مستقل تبدیل شده است. این یکی از موفق ترین خطوط تولید برند Redmi است.

این اطلاعیه از سوی این شرکت چند روز قبل از اینکه شیائومی انتظار می رود گوشی های هوشمند جدید سری Redmi Note 10 را در بازار چین احتمالاً در تاریخ 26 ماه مه عرضه کند. انتظار می رود این تلفن با پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC در چهار گزینه رنگی در چین عرضه شود. انتظار می رود نسخه Pro همان نسخه همراه با چیپ ست MediaTek Dimensity 900 باشد.

لو وایبینگ، شریک گروه شیائومی، رئیس شیائومی چین و بخش بین المللی و همچنین مدیر کل برند Redmi، قرار است در تاریخ 26 مه میزگردی را در مورد کمبود جهانی تراشه برگزار کند و نحوه تأثیر آن بر شرکت را روشن کند.

شیائومی Mi CC9 Pro و Redmi K30 5G به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

کمبود تراشه جهانی می تواند با خوش بینی تا نیمه اول سال 2021 کاهش یابد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *