خبر

به هدفون های بی سیم شیائومی که در آینده عرضه می شوند، Mi FlipBuds Pro گفته می شود

0

دیروز، شیائومی فاش کرد که یک جفت هدفون بی سیم با ANC در تاریخ 13 ماه مه عرضه خواهد کرد. امروز، این شرکت نه تنها دو تصویر تیزر دیگر بلکه نام رسمی این محصول را نیز به اشتراک گذاشته است.

به هدفون های بی سیم شیائومی آینده، طبق حساب رسمی Xiaomi Smart Life Weibo ،Mi FlipBuds Pro گفته می شود. این دو تصویر فوری که امروز زودتر توسط این شرکت ارسال شده، طراحی جلوی قاب شارژ و همچنین خود هدفون ها را در معرض دید قرار می دهد.

برای کسانی که از آن بی خبرند، تیزر تبلیغاتی دیروز قسمت جدید قاب شارژ را با مارک جدید “Xiaomi” به نمایش گذاشت. این شرکت ادعا می کند که این لوازم جانبی صوتی را مطابق با آرم جدید خود طراحی کرده است.

اما از نظر ما، طراحی Xiaomi Mi FlipBuds Pro به نظر می رسد ترکیبی از Apple AirPods Pro و HUAWEI FreeBuds Pro است. به نظر می رسد قاب شارژ از مورد دوم الهام گرفته شده است، در حالی که هدفون ها بسیار شبیه اولی هستند.

گفته شد، این اولین بار نیست که در مورد کلمه “FlipBuds Pro” می شنویم. به این دلیل که شیائومی قبلاً در ماه فوریه از اصطلاحات ‘FlipBuds’ و ‘FlipBuds Pro’ علامت تجاری کرده بود. در اواخر آوریل، شایعه ای همچنین حاکی از این بود که این شرکت در حال ساخت تیم جدیدی برای این سری جدید TWS است.

متأسفانه، در مورد این هدفون های بی سیم اطلاعات زیادی در دست نیست به جز اینکه آنها می توانند تا 40db نویز را کاهش دهند و در قسمت جلوی قاب شارژر دارای یک نشانگر LED خواهند بود که همچنین دارای لوگوی جدید شیائومی در پشت خود خواهد بود .

شیائومی با پیشی گرفتن از سامسونگ به مارک برتر گوشی های هوشمند در اسپانیا تبدیل شد

مقاله قبلی

شیائومی و وزارت دفاع ایالات متحده گزارش وضعیت مشترکی را برای حل و فصل دعوا صادر کردند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *