خبر

شیائومی هدفون بی سیم جدیدی را با فناوری ANC در تاریخ 13 مه عرضه می کند

0

در سه ماهه آخر سال 2020، شیائومی یک جفت هدفون بی سیم با نام Mi Air 2 Pro در چین عرضه کرد. مهمترین نکته برجسته این محصول وجود ANC (Active Noise Cancellation) است. اکنون، هفت ماه بعد، این شرکت در حال آماده سازی یک TWS دیگر با ANC است.

در اوایل امروز، حساب رسمی Xiaomi Smart Life Weibo رندر تبلیغاتی یک جفت هدفون بی سیم را منتشر کرد. متأسفانه، این تصویر فقط قسمت پشتی کیف شارژ TWS را نشان می دهد.

همچنین، هر دو تصویر و پست چیز زیادی در مورد محصول نشان نمی دهد. همه آنها می گویند که مورد شارژ این گوشهای بی سیم مجهز به ANC از شیائومی نشان جدید شرکت را به رخ می کشد. این شرکت همچنین ادعا می کند که این محصول مطابق با آرم جدید ‘Xiaomi’ طراحی شده است.

این لوازم جانبی صوتی را می توان همانند هشتگ استفاده شده در پست تیزر، در چین “Mi Noise Reduction Pro” نامید. این هدفون ها از 13 ماه مه عرضه می شوند.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول وجود ندارد، ما انتظار داریم که قبل از عرضه رسمی آن در اواخر هفته، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. مهمتر از همه، اطلاعات مربوط به این هدفون ها از حساب Xiaomi Smart Life Weibo در قالب تیزر تبلیغاتی طی چند روز آینده منتشر می شود.

شایعه: شیائومی Mi Pad 5 به زودی عرضه نمی شود

مقاله قبلی

شیائومی طرح تلفن هوشمند دارای دوربین چرخان زیر نمایشگر را ثبت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *