خبر

شایعه: شیائومی Mi Pad 5 به زودی عرضه نمی شود

0

گزارش های اخیر ادعا کرده اند که شیائومی در حال کار بر روی تبلت های سری Mi Pad 5 است. برخی شایعات ادعا می کنند که در ماه جاری عرضه می شود. با این حال، مدیر محصولات Redmi’s Wang Teng Thomas اخیراً دیده شده است که به یکی از کاربران Weibo گفته است که انتظار می رود در نیمه دوم سال، سری Mi Pad 5 عرضه شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که دستگاه تا ماه ژوئیه عرضه نشود. امروز، ایستگاه گفتگوی دیجیتال tipster معتبر همچنین ادعا کرد که به زودی عرضه نمی شود.

ماه گذشته، یک دستگاه شیائومی با شماره مدل M2105K81C در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. طبق گفته های خبرچین، این می تواند برترین مدل در سری Mi Pad 5 باشد. وی پیش از این ادعا کرده بود که تبلت های جدید شیائومی در ماه جاری به بازار عرضه می شوند. با این حال، او اکنون ادعا کرده است که عرضه برخی از موارد مانند Mi 5 نیاز به زمان بیشتر دارد.

گزارش های گذشته ادعا می کردند که مدل K81C به یک صفحه LCD با اندازه 11 اینچ مجهز است که از وضوح تصویر 1600 * 2560  پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 870 می با باتری با ظرفیت حدود 8،720 میلی آمپر ساعت می باشد.

برای امنیت، ممکن است از یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن استفاده کند. انتظار می رود ویژگی های نرم افزاری مانند حالت صفحه دوتایی، کشیدن و رها کردن، حالت PC دستی و پنجره های موازی به کاربران ارائه دهد.

به نظر می رسد دو نوع دیگر از K81C مانند K81 و K81A وجود دارد. گفته می شود این ها به ترتیب با رمزهای Enuma و Elish شناخته می شوند. مدل دیگری با K82 در انتهای شماره مدل آن وجود دارد. انتظار می رود نسخه K82 از چیپست Snapdragon 860 (855+) یا 855 بهره ببرد.

MI Notebook Pro 15 Moonstone Rock Grey از 11 ماه مه به صورت رسمی به فروش می رسد

مقاله قبلی

شیائومی هدفون بی سیم جدیدی را با فناوری ANC در تاریخ 13 مه عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *