خبر

لیست 3C نشان می دهد که شیائومی Mi Pad 5 با باتری دو سلولی 8520 میلی آمپری عرضه می شود

0

شیائومی آخرین بار صفحات تبلت خود را در سال 2018 به روز کرد و بنابراین تصور می شد که این بخش را به طور کامل کنار گذاشته است. اما در چند وقت اخیر، این شرکت اشاره کرده است که امسال نسخه تبلت های خود را به روز خواهد کرد. شاید با افزایش استفاده از تبلت برای یادگیری الکترونیکی و سایر اهداف در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19، این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا از پیکربندی پرچمدار صفحات رایانه لوحی استفاده کند.

Mi Pad 5 اکنون توسط China’s 3C دارای گواهینامه است و این لیست نگاهی اجمالی به انتظارات در صفحه دارد. این لیست نشان می دهد دستگاه به یک باتری دو سلول با قدرت تجمعی 8520 میلی آمپر مجهز خواهد شد. در واقع، ظرفیت هر یک از سلول ها 4260 میلی آمپر است.

متأسفانه، شیائومی هنوز به طور رسمی جزئیات مربوط به تبلت پرچمدار را فاش نکرده است، اما از این دستگاه شایعات زیادی پخش شده است. شایعه شده است که در دو مدل Mi Pad 5 و Pad 5 Pro عرضه می شود. این مدل ها به ترتیب از تراشه های MediaTek Dimensity 1200 و Snapdragon 870 تغذیه خواهند شد. نسخه Pro بر روی بازار تبلت های سطح بالا تمرکز خواهد کرد که در حال حاضر توسط iPad Pro و Huawei Mate Pad Pro اشغال شده است.

همچنین انتظار می رود Mi Pad 5 Pro به صفحه LCD با وضوح 2K مجهز شود که از نرخ تازه سازی 120 هرتز، سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین از لمس سطح 4096 نیز پشتیبانی می کند. از قلم نسخه Pro نیز پشتیبانی می کند.

بعلاوه، شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که MIUI مخصوص نسخه تبلت ها را توسعه خواهد داد. این رابط از حالت PC دستی برخوردار بوده و دارای رابط PC-محور شامل منوی شروع کلاسیک و مرکز کنترل خواهد بود.

Lei Jun به شکایات مربوط به صفحه نمایش پشتی Mi 11 Ultra پاسخ داد

مقاله قبلی

Aqara Hub E1 با طراحی USB stick در برنامه Mi Home مشاهده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *