خبر

آتش گرفتن شیائومی Redmi Note 9 Pro در هند

0

Redmi Note 9 Pro شیائومی بخشی از سری Redmi Note 9 بود که سال گذشته منتشر شد. این گوشی با چندین بررسی مثبت از خریداران، یک مدل جالب بود. اما یکی از خریداران در هند اخیراً تجربه ردمی نوت 9 پرو خود را به اشتراک گذاشته است که گفته می شود هنگام استفاده شعله ور شده است.

طبق گزارشی که هند امروز انجام داده است، این حادثه توسط خواهر کاربر از طریق توییترPriyankaPavra گزارش شده است. او از طریق توییتی که اکنون حذف شده است فاش کرد که تلفن برادرش در تاریخ 28 آوریل دچار آتش سوزی شده است. این تلفن در دسامبر سال گذشته خریداری شد و به فقط چهار ماه از عمر آن گذشته است و از روی عکس، این یک Redmi Note 9 Pro است. سپس برادر مجبور شد با ریختن آب روی تلفن آتش را خاموش کند. خوشبختانه در جریان این حادثه هیچ کس آسیب ندید.

حتی اگر این پست حذف شده باشد، اما شاید بعد از اینکه خدمات مشتری Xiaomi India با او تماس گرفت، تصاویری از واحد سوخته شده ای را که به اشتراک گذاشته و تصویر توییت او را در بالا مشاهده می کنید.

شیائومی فاش کرد که تحقیقات در حال انجام است و بررسی های اولیه نشان می دهد که این خسارت ممکن است ناشی از یک عامل خارجی باشد. هر چند ممکن است این آخرین موردی باشد که در مورد این پرونده خواهیم شنید.

این گزارش دو هفته پس از شعله ور شدن POCO X3 منتشر شد. همچنین، در گذشته چندین گزارش مشابه در مورد مدلهای شیائومی و سایر تولیدکنندگان گزارش شده است. مقصر معمولاً شارژ باتری است و برجسته ترین این داستان ها مربوط به گلکسی نوت 7 بدبخت است که سامسونگ مجبور شد آن را متوقف کند.

 

Realme C20A با نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 5000mAh معرفی شد

مقاله قبلی

Redmi Watch با Redmi Note 10S از 13 مه در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *