خبر

Redmi Note 10S در تاریخ 13 مه در هند عرضه می شود

0

هفته گذشته، شیائومی هند از ورود تلفن هوشمند Redmi Note 10S خبر داد. امروز، این شرکت چینی تأیید کرده است که Redmi Note 10S در ساعت 12 PM (به وقت محلی) در تاریخ 13 مه در این کشور عرضه خواهد شد.

تنظیمات دوربین پشتی Redmi Note 10S دارای چهار دوربین با صفحه نقره ای در اطراف دوربین اصلی است. لبه سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است.

نمایشگر Note 10S دارای صفحه نمایش punch-hole می باشد که به طور مرکزی تراز شده است. فناوری HyperEngine Game MediaTek به گوشی این امکان را می دهد تا عملکرد بی نظیر بازی را ارائه دهد. همچنین، این یک طراحی پیشرفته Evol خواهد بود. مشخصات نوت 10 اس از همان زمان اعلام شده در مارس در بازارهای جهانی مشخص شده است.

مشخصات Redmi Note 10S

Redmi Note 10S دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED است که رزولوشن FHD + ،Helio G95 SOC، حداکثر 8 گیگابایت رم، حداکثر 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2، باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و سیستم عامل اندروید 11 با پوسته MIUI 12.5 را ارائه می دهد.

این دوربین دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین سنسور اثر انگشت آن در بغل گوشی نصب شده است.

اخبار منتشر شده اخیر ادعا کرده است که نوت 10 اس در انواع مختلفی مانند 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند عرضه می شود. انتظار می رود این محصول در رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و آبی به فروش برسد.

شیائومی Mi 11 Ultra سرانجام در تاریخ 11 مه در اروپا عرضه می شود

مقاله قبلی

نظرسنجی Xiaomi Exec نشان می دهد که اکثر افراد امسال AMOLED را به LCD ها ترجیح می دهند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *