خبر

شیائومی ممکن است یک گوشی هوشمند جدید با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کند

0

شیائومی برای بخش های پیشرفته خود در بخش دوربین تمرکز کرده است و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده سازی برای تولید یک گوشی هوشمند جدید است که با یک سنسور دوربین بزرگتر عرضه می شود.

طبق گزارش اتاق گفتگوی دیجیتال (از طریق ITHome)، سازنده چینی تلفن های هوشمند شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند است که از یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود که بزرگترین سنسور دوربین برای یک گوشی خواهد بود. در حال حاضر، 108 مگاپیکسل بزرگترین سنسور دوربین است که یک تلفن هوشمند ارائه می دهد.

اعتقاد بر این است که این سنسور را سامسونگ خواهد ساخت و انتظار می رود 0.64um واحد پیکسل داشته باشد، اما بسیار کمتر از 1.4μm واحد پیکسل ISOCELL GN2 است. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد سنسور نداریم.

اخیراً، IceUniverse فاش کرده است که غول فناوری کره جنوبی در نظر دارد امسال یک حسگر ابتکاری جدید تحت ISOCELL این شرکت عرضه کند که دارای یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ همچنین اشاره کرده است که در حال توسعه یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی به عنوان جانشین سنسور 108 مگاپیکسلی است که در Galaxy S21 Ultra یافت می شود. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما این شرکت احتمالاً از سنسور جدید 200MP در گوشی های هوشمند پرچمدار سری Galaxy S22 استفاده خواهد کرد. همچنین می تواند بخشی از گوشی هوشمند جدید تاشو این شرکت باشد.

این تنها سنسور تعداد مگاپیکسل بالا نیست که سامسونگ روی آن کار می کند. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال کار بر روی یک حسگر تصویر تلفن هوشمند 600 مگاپیکسلی است، هرچند سالها طول می کشد تا این فناوری تجاری شود. در همین حال، ما منتظر عرضه یک تلفن هوشمند مجهز به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی هستیم که باید خیلی زود اتفاق بیفتد.

شیائومی یخچال و فریزر چهار درب MIJIA Cross 496L را با قیمت 3499 یوان (538 دلار ) عرضه می کند

مقاله قبلی

فروش جهانی شیائومی Mi Band 6 از 1 میلیون واحد عبور کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *