خبر

شیائومی یخچال و فریزر چهار درب MIJIA Cross 496L را با قیمت 3499 یوان (538 دلار ) عرضه می کند

0

با جدیدترین محصولات خانه هوشمند شیائومی که هفته گذشته با نام تجاری MIJIA عرضه شده است – یخچال و فریزر دو درب MIJIA 185L و یخچال چهار درب MIJIA Cross 496L ملاقات کنید. مدل چهار در دارای بهره وری انرژی درجه یک، ذخیره سازی منحصر به فرد درجه حرارت متغیر و خاصیت ضد باکتری یون نقره است.

ظرفیت 496 لیتری یخچال چهار درب MIJIA Cross از دو محفظه، یخچال 316 لیتری و فریزر 162 لیتری تشکیل شده است. همچنین یک گلخانه متغیر مستقل 18 لیتری وجود دارد که به راحتی می تواند برای ذخیره جداگانه میوه ها، نوشیدنی ها و گوشت ها مورد استفاده قرار گیرد.

عرض یخچال و فریزر 833 میلی متر و ضخامت آن 660 میلی متر است. از دهانه ای با زاویه راست 90 درجه پشتیبانی می کند. حتی اگر روی دیوار قرار بگیرد، کشو می تواند مستقیماً بیرون کشیده شود، و به راحتی می توان اشیا را راحت آورد.

بدنه دارای یک صفحه طوسی مورندی است که در برابر سایش مقاوم است و لک انگشت روی آن باقی نمی ماند. همچنین تمیز کردن آن آسان است و به صورت یکپارچه با سبک مدرن خانه ترکیب می شود. از ویژگی ضد باکتری یون نقرهمیزان محافظت تا 99.9٪ می باشد.

اتاق سردخانه دارای یک صفحه پشتی تأمین هوا با عرض کامل را با 9 خروجی هوا و تأمین هوا سه بعدی اطراف 360 درجه می باشد. این طراحی اطمینان حاصل می کند که واحد بدون یخ زدگی به یخچال می رسد تا مجبور نشوید گاهی یخ را از خوراکی ها جدا کنید.

یخچال و فریزر چهار درب MIJIA Cross 496L دارای چهار حالت عملیاتی: هوشمند، تعطیلات، خنک سازی سریع و انجماد سریع است. کابین مستقل و منحصر به فرد تغییر دهنده دما از سه تنظیم حالت دما پشتیبانی می کند و درجه حرارت انحصاری را می توان با توجه به نیاز ذخیره مواد غذایی تنظیم کرد.

از نظر عملکرد، این موتور مجهز به یک موتور تبدیل با دو فرکانس سطح اول است که در هر روز فقط 0.83 کیلووات ساعت برق مصرف می کند، در حالی که 38dB صدا دارد. یخچال و فریزر همچنین از طریق برنامه MIJIA از کنترل از راه دور پشتیبانی می کند که در آن می توان وضعیت یخچال را با یک دست کنترل کرد. همچنین از کنترل صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند.

یخچال چهار درب MIJIA Cross 3499 یوان (538 دلار) است. در حال حاضر برای رزرو در Jingdong (JD.com) عرضه می شود و از اول ماه مه به فروش می رسد.

شیائومی MIX Fold اکنون با قاب محافظ فیبر رایگان برای خرید در دسترس است

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است یک گوشی هوشمند جدید با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *